Компанія New Holland вже давно відстоює альтернативні види пального як майбутнє сільського господарства, розробивши 2006 року свою стратегію «Лідер чистої енергії». Відтоді бренд накопичив величезний досвід і знання в цій галузі, розробляючи концепції, прототипи та комерційний трактор, що працює на природному газі: New Holland T6 Methane Power. Сьогодні бренд робить наступний крок на шляху до чистої енергії з передсерійним прототипом трактора T7 Methane Power LNG, що працює на зрідженому природному газі (ЗПГ). Про це повідомляє прес-служба CNH Industrial.
Природний газ, особливо біометан, наразі є ідеальними рішеннями, що гарантує більш високу продуктивність машин, зниження викидів і експлуатаційних витрат.
T7 Methane Power LNG подвоїть автономність, порівняно з конструкцією T6 Methane Power CNG, одночасно підвищивши загальну стійкість ферми. Разом із тим запас пального збільшується у чотири рази.
Передсерійний прототип T7 Methane Power LNG має потужність 270 к. с. і високий крутний момент, забезпечуючи автономність без необхідності в додаткових баках. Стійкість ферми підвищується, оскільки агрегат працює на зрідженому біометані, отриманому з гною/гноївки, що краще, ніж вуглецево-нейтральний трактор.
Щоб втілити цю розробку, CNH Industrial співпрацювала з Bennamann - британським експертом у галузі рішень для вилучення та повторного використання летких викидів метану як джерела енергії.
Запатентований підхід Bennamann запобігає потраплянню метану в атмосферу, зрештою перетворюючи його на зріджений метан (LFM).
Як це працює: енергонезалежна стійка система передбачає перенесення зібраного гною в криту лагуну або резервуар для гноївки, де метан виловлюється, очищується і перетворюється за допомогою процесорного блоку на кінцевий продукт.
Запатентовані резервуари Bennamann без вентиляції підтримують метан у рідкому стані за температури -162°C, створюючи нове джерело чистої енергії для трактора T7 Methane Power LNG. Крім того, ця технологія дозволяє транспортувати ЗПГ, як і дизельне пальне.
Крім того, знижується рівень шуму трактора під час руху, що робить його ідеальним для роботи на тваринницькій фермі або в міських районах.
Так, об'єднаний досвід і ресурси CNH Industrial та Bennamann дозволяють фермерам у всьому світі повністю інтегрувати цю масштабовану та доступну енергонезалежну систему на своїх фермах. Це також надає нові можливості та потоки доходів для монетизації або перепрофілювання їх відходів. До них належать: виробництво пального за стабільною собівартістю; реалізація надлишків біометану на відкритому ринку; одержання повністю натуральних добрив; перетворення надлишкового метану в електроенергію для експорту в мережу або місцевого використання.
Трактор також має унікальний дизайн з новим кольором Clean Blue. Екстер'єр доповнюють потужні задні світлодіодні ліхтарі з вбудованим фірмовим листом, підсвічуванням на задній стійці і глянсово-чорними колесами зі спеціальними акцентами Clean Blue.
Кабіна має куполоподібний дах на всю довжину для покращення огляду. Інноваційний підлокітник SideWinder TM Ultra, новий збільшений сенсорний екран IntelliView TM 12 і CentreView TM Дисплей з фіксованою маточицею, встановлений на рульовому колесі, робить роботу інтуїтивно зрозумілою, а ергономічні сидіння зі шкіри і алькантари - зручною.
Запатентована активна паливна система з регульованою температурою, розроблена для цього дослідного зразка, включає кріогенний бак з нержавіючої сталі, що відлитий відповідно до дизельних аналогів, максимально збільшуючи простір і ефективно зберігаючи ЗПГ усередині працюючого трактора.
Система має самонесучий вакуумний простір, що ізолює пальне всередині та зменшує товщину бака. Заправка така ж проста, як і у дизельного трактора. У польових умовах активний контроль температури баків забезпечує безперебійну роботу двигуна.
Оснащений новітньою точною технологією New Holland - PLM Intelligence - цей прототип, як і весь виробничий парк New Holland, дозволяє фермеру легко керувати передовими програмами навігації, аналізувати всі польові дані та залишатися на бездротовому зв'язку як з нижнім полем, так і ключовими точками.
Всі нові технології, представлені в T7 Methane Power LNG, були випробувані на різних фермах у різних галузях. Ця прем'єра є першим кроком на шляху до серійного виробництва та комерціалізації першого у світі трактора, щопрацює на ЗПГ, доповнюючи існуючий T6 Methane Power від New Holland та розширюючи портфель альтернативних джерел енергії CNH Industrial.