У Португалії презентували новий Duster 2024. Бюджетний кросовер третього покоління надходить у продаж у країнах Євросоюзу з грудня нинішнього і січня наступного року. Подробиці авто розкрили на офіційному сайті румунського виробника.
Як і раніше, в ЄС модель буде представлена як Dacia Duster, але в деяких країнах її продаватимуть під брендом Renault. Модель залишається бюджетною, але піднялася на сходинку вище. Представники Dacia заявили, що стартова ціна Duster становитиме менше 20 000 євро.
Новий Duster змінився до невпізнання - його зовнішній вигляд став виразнішим і виконаний у стилістиці концепт-кара Dacia Bigster. Дизайн став брутальнішим і більш гранованим.
У авто високий капот, масивні бампери та виражені колісні арки. Ручки задніх дверей заховані в стійках даху. Діодні фари доповнені Y-подібними ходовими вогнями, схожа форма і у ліхтарів. Dacia Duster дещо відрізнятиметься в анфас.
Крім того, кросовер Duster отримав виражений позашляховий обвіс з особливого пластику Starkle, отриманого шляхом вторинної переробки.
Модель побудована на сучасній платформі CMF-B, як і нові Logan і Jogger, але за габаритами співставна з попередником.
Габарити Dacia Duster 2024:
- довжина - 4343 мм;
- ширина - 1810 мм;
- висота - 1660 мм.
Незважаючи на незмінні розміри, новий Duster став просторішим. На другому ряду стало на 30 мм більше місця для ніг, а об'єм багажника зріс до 472 л.
У салоні Dacia Duster поліпшено матеріали оздоблення і тепер переважають рубані поверхні. Кермо скошене знизу, а важіль автоматичної КПП замінений мініатюрним джойстиком.
До того ж, з'явилися віртуальний щиток приладів і 10,1-дюймовий тачскрін. Мультимедійна система доповнена бездротовими Apple CarPlay та Android Auto.
Базова комплектація Duster 2024 розширена і тепер включає круїз-контроль, парктронік і 6 подушок безпеки.
Топовий варіант отримав 18-дюймові диски, безключовий доступ, клімат-контроль, камеру заднього виду, навігацію, бездротову зарядку для смартфонів і акустику Arkamys з 6 динаміками.
До того ж, кросоверу пропонують цікаві аксесуари на кшталт багажника на даху вантажопідйомністю 80 кг або спеціального боксу в багажник із розкладним ліжком.
Кросовер Dacia Duster дебютував у трьох модифікаціях:
- 1,0-літровий бензиновий турбомотор на 100 к. с. із заводським ГБО;
- 1,2-літровий бензиновий турбомотор на 130 к.с. з 48-хвильовою «м'якою» гібридною установкою;
- Гібрид на 140 к.с. з 1,6-літровою бензиновою четвіркою і парою електромоторів.
Пізніше лінійку можуть поповнити 1,3-літрові турбомотори, а ось дизельних версій точно вже не буде.
На вибір запропонують 6-ступінчасту механічну КПП або 7-ступінчастий робот із двома зчепленнями, передній або повний привід.
Повнопривідні Dacia Duster отримають допомогу на спуску і набір режимів для їзди бездоріжжям, брудом, піском і снігом. Кліренс Duster досягає 217 мм, кут в'їзду - 31°, а з'їзду - 36°.