Premium-сегмент в Україні почав «стагнувати»

В перші місяці поточного року продажі нових легкових автомобілів преміум-сегменту перестали зростати, демонструючи стагнацію. Якщо за підсумками продажів 2023 року продажі Premium-автомобілів збільшились на 90% на фоні зростання ринку на 62%, то за перші 2 місяці 2024 року цей сегмент зріс лише на 7,5% (при загальному зростанні +48,3%).

Показово, що в січні Premium-автомобілів продемонстрували навіть падіння на -0,4% - це вперше за останні 12 місяців.

Тренд на падіння та стагнування підтверджує й зменшення долі сегменту преміям на українському авторинку. Якщо за підсумками 2023 року він досяг долі 20,4% (у порівнянні в 2022 році доля сегменту становила 17,5%), за перші 2 місяці 2024 року доля преміума вже знизилась до 15,4%.

Цікаво, що в 2024 році змінилась і тройка лідерів Premium-сегмента: BMW, AUDI, LEXUS. Mercedes-Benz тепер лише на 4-й сходинці (рік тому - на 2-й).

Трійка моделей-лідерів сегменту виглядає так:

Источник: AUTO-Consulting
20.03.2024
#авторинок