Представлено полегшений Porsche 911 Carrera T c «механікою»

Компанія Porsche розширила гаму модифікацій спорткара 911. Минулої весни модель покоління 992 пройшла серйозну модернізацію. За минулі півроку ми побачили базову версію Carrera, гібридну Carrera GTS і екстремальну трекову GT3. Цього разу представлений полегшений варіант 911 Carrera T - порівняно доступний, з базовим трилітровим двигуном, але з більш спортивними налаштуваннями шасі і механічною коробкою передач.

Восьме покоління Porsche 911 (кузов 992) зараз перебуває в середині життєвого циклу, і цього року пройшло глибоку модернізацію - наприклад, вперше в історії у спорткара з'явилася модифікація з гібридною силовою установкою. А тепер компанія Porsche представила версію 911 Carrera T.

Індекс «T» розшифровується як Touring - під ним з 2017 року випускають полегшені, більш драйверські модифікації «дев'ятсот одинадцятого», які займають нішу між базовою версією Carrera і більш потужною Carrera S. За таким самим принципом зроблено і новий 911 T - трилітровий турбомотор потужністю 394 кінські сили запозичено у базової «Каррери», використано більш спортивні налаштування шасі, а масу машини знижено.

Щоправда, різниця у вазі невелика: обіцяні 40 кілограмів набираються тільки з опціональними кріслами-«ковшами» на додачу до зниженої шумоізоляції та тоншого скла (а заднього сидіння позбулися і на звичайному «дев'ятсот одинадцятому» - воно тепер у списку опцій).

Що стосується керованості, то 911 Carrera T отримав адаптивну підвіску PASM зі зменшеним на 10 мм кліренсом і своїми особливими калібруваннями, повнокероване шасі (раніше це була опція) та більш «гостру» рульову рейку. Різновеликі колеса діаметром 20 дюймів спереду і 21 дюйм ззаду запозичені у версії «S», але на замовлення доступні й інші колеса з лінійки Exclusive Manufaktur (зокрема з вуглепластиковими ковпаками).

А головна новина - це повернення механічної коробки передач. Її важіль оформлений у дусі перегонових автомобілів 60-х років, з наконечником із дерева волоського горіха з відкритими порами. До речі, відтепер на 911 Carrera T використовується «шестиступка», хоча до оновлення 911 Carrera T комплектувалася ручною коробкою із сімома ступенями.

Після модернізації всі інші модифікації безальтернативно отримали восьмиступінчастий «робот» PDK із двома зчепленнями, і лише на екстремальній (і дуже дорогій) версії GT3 залишили можливість замовити механічну коробку. Таким чином, Carrera T стає єдиною можливістю отримати новий «дев'ятсот одинадцятий» з механічною коробкою передач за порівняно помірні гроші.

Найбільш очевидна зовнішня відмінність версії «T» - стікери зі схемою перемикання передач на задніх віконцях. Але не єдина: під переднім бампером встановлено більший спліттер від версії GTS, а корпуси дзеркал, колеса, стікери на боковинах і решітка на кришці моторного відсіку пофарбовані емаллю «сірий ванадій». У тому ж кольорі виконані вставки на передній панелі і центральній консолі. Як опція пропонується декор у забарвленні «гентський блакитний».

Купе з 394-сильним «опозитом» і шестиступінчастою «механікою» розганяється до 100 км/год за 4,5 секунди, максимальна швидкість становить 295 кілометрів на годину. Крім того, тепер 911 Carrera T пропонується і у вигляді кабріолета: відкритий спорткар досягає «сотні» за 4,7 секунди, максимальна швидкість - 293 кілометри на годину.

Прийом замовлень уже відкрито: у Німеччині купе 911 Carrera T коштує від 142 тисяч євро, а кабріолет - від 156 тисяч євро. Це приблизно на 13 тисяч дорожче за базову Карреру з «роботом» PDK.

Источник: Мотор
Фото: Porsche
31.10.2024
#porsche