Представлено оновлені Alfa Romeo Stelvio та Giulia

Компанія Alfa Romeo оновила седан Giulia та кросовер Stelvio. Моделі отримали нову зовнішність з матричними фарами, як у Tonale, а також цифрову «приладку» з графікою, яку можна настроїти під себе. Сімейство Giulia та Stelvio після рестайлінгу представлено двома комплектаціями, Super та Ti, для яких можна замовити опціональний пакет Sprint або Veloce. Також у гаму додано «вітальне» виконання Competizione, яке відрізняється розширеним переліком стандартного обладнання.

Головним результатом оновлення Alfa Romeo Giulia та Stelvio став інший дизайн передка. Тепер у його оформленні чітко простежується зв'язок з кросовером Tonale, а ще з такими історичними моделями, як SZ Zagato та Proteo. Інакше оформлений «щит» Scudetto, який разом із прорізами в бампері утворює іншу фірмову деталь Alfa Romeo - Trilobo, або «трилисник». Фари з трьома півкільцями ходових вогнів тепер матричні, з адаптивним дальнім та ближнім світлом.

Нововведення салону - цифрова панель приладів «телескопічного» дизайну. Її діагональ дорівнює 12,3 дюйма. Графіку можна налаштовувати за настроєм, вибираючи один з трьох варіантів оформлення: сучасний Evolved, спрощений Relax або вінтажний Heritage, що нагадує моделі Alfa Romeo 60-70-х років минулого століття. Мультимедіа відтепер вміє оновлюватися «по повітрю» та підключатися до Apple CarPlay та Android Auto без дротів.

Також Giulia та Stelvio почали підтримувати технологію NFT (non-fungible token, або незамінний токен). Це означає, що кожному седану та кросоверу відповідає цифровий блокчейн-сертифікат, в якому фіксуються основні етапи життя машини - наприклад, дані про проходження ТО. Він виступає гарантією загального стану і в теорії збільшує залишкову вартість при продажу.

У конструкції автомобілів, як і раніше, використовується алюміній та вуглепластик, а для старших версій, незалежно від типу приводу, доступний механічний диференціал, що самоблокується. Сімейство Giulia та Stelvio після оновлення представлено двома комплектаціями, Super та Ti, для яких можна замовити опціональний пакет Sprint або Veloce. Окремо стоїть виконання Competizione. Такі машини відрізняються матовим сірим кузовом, червоними гальмівними супортами, 21-дюймовими колесами та електроннокерованими амортизаторами.

Giulia та Stelvio пропонують з трьома двигунами на вибір. Молодший дизель 2.2 потужністю 160 к.с. поєднується із заднім приводом; бензинова «турбочетвірка» 2.0 потужністю 280 к.с. і дизель 2.2 на 210 к.с. - з повнопривідною трансмісією Q4. Всім машинам дістався 8-ступеневий «автомат», електромеханічні гальма Integrated Brake System та підвіска Alfa Link з двоважельною конструкцією спереду та п'ятиважельною ззаду.

Источник: Мотор
29.10.2022
#alfa romeo#новинки