GAC Group вивела на ринок новий електричний седан вартістю від 30 370 доларів - Aion Hyper GT. Серед його конкурентів називають BYD Seal, Xpeng P7, Neta S, Tesla Model 3, Rising F7, Deepal SL03 і ряд інших аналогічних моделей. Завоювати своє місце під сонцем китайському електроседану допоможе низка особливостей. Серед них - двері-ножиці, 340 к.с., змінна батарея, запас ходу 710 км та вже згаданий демократичний цінник.
Екстер'єр GAC Aion Hyper GT розроблений відповідно до нової мови дизайну серії Aion Hyper. У нього похильна лінія капота, активний задній спойлер та двері, що піднімаються вертикально вгору, як у спорткарів Automobili. Завалене назад лобове скло переходить у плавну лінію даху. У передніх крилах встановлені два LiDAR.
Габаритна довжина седана - 4886 мм, ширина - 1885 мм, висота - 1449 мм. Розмір колісної бази - 2920 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова - 0,197 Cd.
Салон укомплектований 8,8-дюймовою рідкокристалічною панеллю приладів та 14,6-дюймовим плаваючим сенсорним дисплеєм. На центральному тунелі два підсклянники та два майданчики для бездротової зарядки смартфонів. Рульове колесо у Hyper GT прямокутне з трьома спицями. За ним встановлено датчик Face ID. Також заявлено аудіосистему Dolby Atmos з 23 динаміками та систему автономного водіння ADiGO Pilot.
На ринку електроседан запропонують у п'яти модифікаціях вартістю від 30 370 до 46 950 доларів. Базовий Aion Hyper GT укомплектований одним електродвигуном віддачею 245 к.с. та 355 Нм крутного моменту. Привід - задній. Час прискорення від 0 до 100 км/год - 6,5 секунд. Батарея - потрійна нікель-марганцево-кобальтова (NMC) ємністю 60 кВт.год або літій-залізо-фосфатна (LFP) на 70 кВт.год. Запас ходу - 560 та 600 км відповідно. Це єдина версія, яка підтримує заміну акумулятора.
Топова модифікація седана використовує двигун потужністю 340 к.с. (430 Нм) та потрійний акумуляторний блок на 80 кВт.год. Пробіг без підзарядки - 710 км. Час прискорення до «сотні» - 4,9 секунди.
Наразі у GAC є вісім станцій заміни акумуляторів: по одній у Пекіні та Шанхаї та по дві у Ханчжоу та провінціях Гуанджоу та Шеньчжоу. Саме цей завадає ширшому використанню технології заміни акумуляторів у серійних моделях бренду.
Але до 2025 GAC планує встановити у Китаї до 500 станцій заміни батарей. Із них 180 запустять ще до кінця цього року. Заміна блоку займатиме лише 90 секунд. А життєвий цикл станції - 8000 замін акумуляторів.