На недавній виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері був презентований дуже кумедного виду компактна електровантажівка від німецької компанії Electric Brands AG. Головна його фішка - кабіна в стилі знаменитої мікролітражки BMW Isetta, з дверима на всю носову частину. І не випадково назву електрокару дали відповідну - Evetta Cargo.
Крім бортової машини комерційного використання в програмі також є і дві чисто пасажирські моделі - закрита і з м'яким верхом. Машини комплектуються батареями 14 - 18 кВт.год, які живлять електромотор постійною потужністю 15 кВт (пікова - 22 кВт).
Машини мають запас ходу до 240 км. Максимальна швидкість становить 90 км/год. У 2023 році планується виготовити близько 5000 од. всіх версій, а через рік довести обсяг випуску до 30000 тис. од. Ціна на «пасажира» - від 16 тис. євро, а на вантажівку - 18 500 євро.
Цікаво, що електромалютки Evetta спочатку були розроблені німецькою компанією Artega, що спеціалізується на спортивних авто. Однак справи у фірми пішли неважливо, а тому її викупила фірма Electric Brands AG. Остання на IAA Transportation 2022 показувала і свої власні розробки.
Це компактні електромобілі модульної компоновки X-Bus, за складання яких відповідає однойменна дочірня компанія - Xbus GmbH. Крім мікроавтобуса побудований також фургон і пікап з надбудовою корисним об'ємом до 5,3 м куб. При цьому на кузов можуть змонтувати сонячні панелі площею до 6 м кв. Довжина моделі - 3945 мм, ширина - 1690 мм, а висота - 1930 мм.
Постійна потужність електромоторів - 15 кВт, а пікова - 56 кВт. Привід - на всі колеса. Батареї пропонуються різної ємності - від 15 кВт.год до 45 кВт. Запас ходу варіюється відповідно від 200 до 600 км. Споряджена маса без акумуляторів становить 500 - 800 кг. Компанія вже зібрала понад 16 тис. попередніх замовлень на ці машинки. Ціни різні: від 17 380 євро за вантажівку до 21 560 євро за мікроавтобус і 29 480 євро за кемпер.