Представлено альтернативний VW Tiguan

У Китаї дебютував новий Tayron L - альтер-его «Тігуана» третього покоління в локальній специфікації. Модель базується на платформі MQB Evo, випускається на потужностях FAW-Volkswagen і доступна з п'яти- або семимісним салоном, але безальтернативним подовженим кузовом (4684 мм). Порівняно з «глобальним» Tiguan відстань між осями зросла на 11 сантиметрів.

Китайський Volkswagen Tayron L зовні практично копіює і європейський Tayron, і місцевий Tiguan L: різниця в оформленні обвісу і декоративних дрібницях. Колісна база у всіх трьох моделей однакова (2791 мм), але навісні панелі не ідентичні. Є різниця і по салону.

Найпростіше впізнати китайські кросовери Volkswagen за трьохекранною передньою панеллю: у пасажира є окремий тачскрін. Інша характерна ознака - контурне підсвічування дверних карт на рівні ручок. Але здебільшого уніфікація вражаюча, і це зрозуміло: німецький концерн більше не може собі дозволити випускати різні за формою, але близькі за змістом моделі для різних ринків.

Цікаво, що китайські версії стали найбільш консервативними. Volkswagen Tayron L доступний тільки з бензиновими турбомоторами: жодних гібридів! Базова версія це двигун 1.5 лінійки EA211 (160 сил, 250 Нм), опціонально доступний 2,0-літровий агрегат EA888 (220 сил, 350 Нм). Коробка передач одна: 7-ступінчастий преселективний «робот». Повний привід передбачений тільки топ-версіям.

Збирати Volkswagen Tayron L на конвеєрі в Тяньцзіні вже почали, продажі можуть початися на автосалоні в Гуанчжоу через два тижні. Кросовер, що йде, коштує від 208 до 260 тисяч юанів (29,3-36,6 тисячі доларів), але дилери пропонують шалені знижки до 50 тисяч юанів (7000 доларів)! За таких умов нова модель навряд чи зможе подорожчати.

Источник: Мотор
Фото: autohome
10.11.2024
#volkswagen#китай