Шень Яньань, співзасновник та президент Ideal Motors, заявив, що постачання великого позашляховика Ideal L9 перевищило 10 000 одиниць тільки в Китаї.
Це перший випадок, коли модель китайського бренду зі стартовою ціною понад 56 000 доларів досягла такого результату. Це перший повнорозмірний китайський позашляховик, який порушив монополію іноземних брендів у цьому ціновому сегменті.
28 вересня з конвеєра на виробничій базі Ideal Motors у Чанчжоу зійшов 10 000 автомобіль, а всього у вересні було відвантажено 10 123 таких машин.
В Ideal L9 відсутня звична панель приладів, у той час як центральний екран керування і екран для переднього пасажира об'єднані в єдиному корпусі з перегородкою. Для задніх пасажирів є великий екран діагоналлю 15,7 дюйма, що опускається зі стелі. Всі OLED-екрани отримали роздільну здатність до 3K.
Для водія передбачено великий проекційний дисплей на лобовому склі. Розробники називають інтерактивним екраном безпечного водіння. На цей екран виводиться швидкість, оберти двигуна та навігація. У салоні встановлені 6 мікрофонів та часопролітні датчики 3D ToF, які використовуються для голосового та жестового управління та взаємодії з тривимірним простором.
Комп'ютерна система автомобіля заснована на глибокому навчанні, автомобіль отримав дві однокристальні системи Qualcomm Snapdragon 8155, 24 ГБ оперативної пам’яті та 256 ГБ високошвидкісного сховища інформації. Також є одночасна підтримка двох мереж 5G.
Це гібрид із силовою установкою потужністю 449 к.с., який проїжджає чистою електрикою 180 км, а загальний запас ходу становить 1315 км. Розгін від 0 до 100 км/год займає 5,3 с.