Повний перехід на електромобілі неможливий у визначені політиками терміни

Найбільший автовиробник у світі, корпорація Toyota Motor, за дивним збігом виявилася як головним прихильником гібридних силових установок, так і одним із скептиків щодо темпів експансії акумуляторних електромобілів. Керівництво корпорації переконане, що перехід на «чистокровні» електромобілі на практиці займе більше часу, ніж хочуть багато політичних сил.

Генеральний директор Акіо Тойода (Akio Toyoda) виступив перед пресою в Лас-Вегасі наприкінці минулого місяця, вкотре торкнувшись проблеми міграції автопарку на екологічніші джерела енергії. Торік, нагадаємо, Toyota заявила про наміри витратити до 2030 року $28 млрд на випуск 30 нових моделей електромобілів. Сума не здається великою на тлі зусиль деяких конкурентів - та ж Ford Motor виділила на електрифікацію своїх моделей до 2026 року цілих $50 млрд. Корпорація General Motors взагалі поставила собі за мету до 2035 року відмовитися від використання ДВЗ, і подібні терміни визначаються законодавчими ініціативами багатьох американських штатів. Наприклад, у Каліфорнії та Нью-Йорку до 2035 року буде заборонено реєстрацію нових транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння.

За словами Акіо Тойоди, до таких темпів електрифікації не готові ні економіка, ні інфраструктура. Акумуляторні електромобілі виходять надто дорогими та не дуже практичними, а розвиток мережі зарядних станцій сильно відстає від планів автовиробників щодо нарощування обсягів виробництва транспортних засобів на електротязі. Саме нерозвиненість зарядної інфраструктури змушує Toyota дотримуватись консервативного підходу у плануванні еволюції своїх транспортних засобів. Як пояснює глава японської корпорації, Toyota - це універмаг, в якому можна придбати машини з силовими установками всіх типів. Для магазину було б некоректно нав'язувати покупцю певний вид продукції.

Акіо Тойода додав, що стратегія Toyota полягає в міграції на чисті джерела енергії, пропонуючи найширший вибір типів силових установок. Компанія вже 25 років просуває на ринок гібриди, і її внесок у підвищення екологічності транспорту не слід недооцінювати. Крім розширення асортименту акумуляторних електромобілів, Toyota продовжить пропонувати клієнтам гібриди з ДВЗ, машини на водневих паливних осередках і традиційний транспорт, що споживає різні види палива. Перехід на електромобілі, на глибоке переконання керівництва Toyota, займе більше часу, ніж намагаються нам навіяти засоби масової інформації.

Источник: AMPERCAR
04.10.2022
#toyota#авторинок#електромобілі