Porsche значно скоротить дилерів після падіння прибутку на 41 відсоток

Фіндиректор компанії Лутц Мешке підтвердив, що преміум-бренд перейде в режим жорсткої економії. Так фахівець прокоментував звіт за третій квартал 2024 року, в якому зафіксовано падіння операційного прибутку на 41 відсоток. Porsche перегляне стратегію, виходячи з обвалу продажів у Китаї та повільнішого, ніж очікувалося, переходу на електрокари.

Проблеми зі збутом автомобілів змусять Porsche значно скоротити дилерську мережу - насамперед у Китаї. Лутц Мешке наголосив, що «потрібно дивитися фактам в обличчя», і прогноз такий, що на продажі Porsche у 2025 році чекає стагнація. Останнім часом німецька марка щорічно продавала понад 300 тисяч машин, але тепер структуру витрат сформують з урахуванням плану продажів 250 тисяч одиниць.

Фіндиректор Porsche вважає, що економічна криза в Китаї вдарила по ринку розкоші, і це вплинуло на загальну статистику продажів компанії. Звітність теж залишає бажати кращого: у третьому кварталі операційна маржа становила 10,7%, що набагато нижче за прогноз у 17-19%. Розворот китайських клієнтів від німецьких марок до місцевих молодих брендів вдарив не тільки по Porsche, а й по Mercedes-Benz і BMW.

Усі три автовиробники взяли курс на скорочення витрат, а жорстка конкуренція в Піднебесній змушує робити ставку на інші ринки. У випадку з Porsche ситуація ускладнюється тим, що електромобілі Taycan погано продаються не тільки в Китаї: двократне падіння попиту зафіксовано по всьому світу.

Источник: Мотор
Фото: Porsche
27.10.2024
#porsche#авторинок