Porsche змінє свої довгострокові плани з продажу електрокарів

Компанія, яка раніше ставила за мету досягти 80% продажів електромобілів до 2030 року, тепер уточнює, що цей показник залежатиме від споживчого попиту і розвитку індустрії.

«Перехід на електромобілі займає більше часу, ніж ми думали п'ять років тому», - йдеться в заяві Porsche. - «Наша продуктова стратегія побудована таким чином, що до 2030 року ми зможемо постачати понад 80% наших автомобілів повністю електричними - залежно від споживчого попиту і розвитку електромобільності».

Керівники автовиробників, таких як Mercedes-Benz і Renault, також визнали, що поставлені раніше цілі з продажу електромобілів були занадто амбітними. Клієнти, як і раніше, неохоче переходять на автомобілі з електричними двигунами, віддаючи перевагу бензиновим.

Porsche стикається з низькими продажами електромобілів цього року і відзначає значні відмінності в попиті на трьох ключових ринках: Китай, Європа і США. У Китаї попит на електромобілі значно вищий, ніж в інших регіонах, в Європі він зростає повільніше, а в США залишається нерівномірним.

Компанія підкреслює важливість своєї «подвійної стратегії», яка включає в себе розвиток як двигунів внутрішнього згоряння, так і електрифікованих автомобілів. Porsche визнає, що адаптація до електромобілів потребує часу та подальших зусиль.

Ці зміни в стратегії підкреслюють, що перехід на електромобілі залежатиме не тільки від технологічних досягнень, а й від готовності споживачів прийняти нові транспортні засоби. Porsche продовжить працювати над тим, щоб запропонувати різноманітні варіанти, що задовольняють різні потреби ринку.

Источник: NV.UA
Фото: Porsche
23.07.2024
#porsche#електромобілі