Популярний формат NFT-токенів вже підкорив світ сучасного мистецтва, і тепер його використовують автовиробники. Останньою на сьогоднішній день маркою, яка звернула свою увагу на формат незамінного токена, стала Porsche.
У рамках заходу Art Basel у Майамі німецький бренд анонсував свою першу колекцію фірмових незамінних токенів. Відповідатиме за новий для Porsche напрямок заводський підрозділ Web3, який залучив до співпраці німецького художника Патріка Фогеля.
Гамбурзький дизайнер та 3D-художник Патрік Фогель, колишній архітектор, у своїй студії ALT/SHIFT розробив лінійку NFT, в основу яких ліг білий спорткар Porsche 911 останнього покоління 992. Декорувати автомобіль у віртуальному світі можна силами дизайнерів.
Для клієнтів запропонують три основні напрямки дизайну - Performance, Heritage та Lifestyle - кожен з яких можна персоналізувати відповідно до своїх особистих уподобань. Після створення токени власники отримують доступ до своїх колекційних предметів у віртуальному світі, кожен із яких створюється за допомогою Unreal Engine 5.
Всі бажаючі обзавестися NFT-токеном від Porsche можуть заявити про своє бажання купити невзаємозамінний токен команді Web3, щоб увійти до списку потенційних клієнтів. Усього буде зроблено 7500 токенів, причому одна людина зможе купити не більше трьох предметів сучасного цифрового мистецтва.