Попит на автомобілі преміум-класу в Росії знизився на 42%

Економічні санкції вдарили не лише по російському авторинку, а й по кишені росіян. За даними аналітиків, у березні продаж автомобілів преміум-класу впав у порівнянні з березнем 2021 року на 42%. Усього було продано 8 тисяч таких машин.

Найбільшою популярністю традиційно користувалися автомобілі великої німецької трійки - BMW, Mercedes-Benz та Audi. За статистикою, на ці три бренди припало дві третини «березневих» продажів преміум-сегменту. Найчастіше росіяни купували моделі BMW. За місяць дилерам баварської марки вдалося продати 2329 нових BMW, що на 37% менше, ніж роком раніше.

На другому місці з результатом 2065 одиниць - Mercedes-Benz. Порівняно з березнем 2021 року продажі впали на 45%. Третій результат у Audi - 852 автомобілі при падінні рівня продажів на 43%.

Також до «п'ятірки» найпопулярніших у Росії люксових автомобілів березня 2022 року увійшли: Lexus - 615 од. (- 67%) та Porsche - 445 од. (- 38%).

Нагадаємо, що ЄС, США та Японія заборонили продаж автомобілів преміальних марок на території Росії. Це стало відповіддю на військову агресію проти України.

Источник: Авто Центр
16.04.2022
#авторинок