Генеральний директор Polestar Томас Інгенлат поділився подальшими планами розвитку модельної лінійки бренду. В інтерв'ю Motor1 на автосалоні в Нью-Йорку він пообіцяв нові моделі BST. Поки що версії BST Edition 270 та BST Edition 230 є тільки у седана Polestar 2. Тираж склав 270 та 230 одиниць відповідно.
Обидві BST-версії Polestar 2 відрізнялися від базової моделі заниженим дорожнім просвітом, жорсткішими пружинами, унікальними амортизаторами Ohlins та оригінальними колісними дисками зі спеціальними шинами Pirelli. При цьому «під капотом» мали ті ж 476 к.с., що і звичайний двомоторний седан. Ймовірно, чогось аналогічного можна очікувати і від нових високопродуктивних моделей. Але наразі ніяких подробиць, включаючи термін виходу, немає.
Також компанія запускає у виробництво чотиридверний GT5 та родстер Polestar 6, та успішно працює над Polestar 5. Фотографії перших серійних прототипів нового седана Інгенлат нещодавно опублікував у Instagram.
При цьому випуск моделей Polestar 3 та 4 відкладений. Постачання «трійки» розпочнуться літом, «четвірки» - у четвертому кварталі цього року. Обидві будуть трохи дешевшими, ніж очікувалося. На думку голови компанії, Polestar 3 складе конкуренцію не лише BMW iX, а й змусити деяких відмовитись від BMW X5.