Подивіться, як виглядатиме китайський конкурент Tesla Cybertruck

Sany Group існує з 1994 року і залишається одним з найбільших виробників комерційного транспорту в Китаї, такого як екскаватори, крани та вантажівки, а заразом випускає вітрогенератори. Тепер же компанія вирішила спробувати себе в сегменті електричних пікапів, що набирає популярності, і запатентувала дизайн майбутньої батарейної машини, яка потенційно може скласти конкуренцію Tesla Cybertruck. Втім, серійне виробництво Cybertruck досі не почалося, тому найімовірнішим суперником новинки стане Dongfeng M18-1.

Портал CarNewsChina публікує патентну заявку Sany Group та зображення пікапа. З документа випливає, що розробкою моделі займеться дочірня структура Sany Group, фірма Hunan Xingbida Network Technology, сфера діяльності якої електрокари та акумулятори для них. При цьому випускатися автомобіль буде під маркою Sany, судячи з логотипу, що світиться, зображеному на картинках з бази патентного відомства.

У майбутнього пікапа характерна «виштамповка» з боків, що відсилає до Cybertruck Ілона Маска, світлодіодна смуга спереду на всю ширину кузова та вертикальні лінії денних ходових вогнів. Знизу розташовані тонкі блоки дальнього світла. До інших особливостей зовнішнього вигляду можна віднести висувні ручки дверей і масивні колісні арки, які відрізняються за кольором від кузова. CarNewsChina також звертає увагу на те, що вантажна платформа виглядає коротшою, ніж у повнорозмірних пікапів.

Подробиць про технічну начинку пікапа поки немає, проте відомо, що Sany співпрацює з виробником акумуляторів Contemporary Amperex Technology Limited (CATL). Ймовірно CATL надасть власні розробки для першого легкового автомобіля Sany Group.

Що ж до Dongfeng, то на початку лютого компанія поділилася інформацією про власний електричний пікап під назвою Warrior M18 (у КНР відомий як Mengshi). Для нього заявлено просунутий автопілот, установка потужністю 1070 кінських сил і батарея ємністю 140 кіловат-годин. Автовиробник запевняє, що з місця до 100 кілометрів на годину позашляховик зможе розганятися за п'ять секунд - всього на 0,5 секунди повільніше, ніж Mercedes-AMG G 63. Поки що прямих конкурентів у цієї моделі у Китаї немає.

Источник: CarNewsChina
16.05.2022
#тизер#електромобілі