Французькі автовиробники Peugeot та Citroen змушені були повернути в лінійку своїх компактвенів Rifter та Berlingo версії з дизельними двигунами через різке падіння попиту на електрифіковані версії цих моделей.
Спочатку «каблучки» нового покоління, що дебютували два роки тому, пропонувалися лише з електричною силовою установкою потужністю 136 к.с. та акумулятором ємністю 50 кВт.год. Однак у 2022-2023 роках продажі впали на 30-40% через високі ціни на електроверсії.
Щоб залучити покупців, Peugeot та Citroen терміново запустили у виробництво дизельні модифікації Rifter та Berlingo з 1,5-літровим турбодизелем у двох варіантах потужності - 100 та 136 к.с. Базові версії оснащуються механічною коробкою, а в топ-комплектаціях доступний 8-ступеневий автомат.
Ключовою перевагою дизельних «каблучків» стала значно нижча ціна, ніж у електромобіля. У Франції Peugeot Rifter зі 100-сильним дизелем коштує від 26 830 євро, що на 10 000 євро дешевше, ніж електрична версія e-Rifter.
Аналогічна ситуація і в Німеччині - дизельний Citroen Berlingo обійдеться щонайменше 26 090 євро, тоді як за e-Berlingo доведеться заплатити 36 940 євро. Найбюджетніший автомобіль з 1,2-літровим бензиновим турбомотором (110 к.с.) доступний за 24 890 євро.
Повернення дизельних версій у гамму відбулося тихо, без рекламної кампанії. На офіційних європейських сайтах Peugeot і Citroen, як і раніше, позиціюються як основні моделі лінійок Rifter і Berlingo.