Моделі Peugeot 208 та 2008 почали оснащувати новим селектором трансмісії. Йдеться про машини з восьмидіапазонним автоматом EAT8, а також електрокари e-208 та e-2008. Всі вони змінили джойстик на невеликий важіль і розташовані в ряд кнопки. Причому таке рішення, на думку виробника, краще вписується в концепцію салону i-Cockpit 3D, а також звільняє місце на центральній консолі та покращує ергономіку.
Кнопковий селектор з невеликим важелем вмонтований у центральну консоль на місці колишнього джойстика. Він передбачений усім моделям Peugeot 208 та 2008 з восьмидіапазонним автоматом EAT8, а також електрокарам e-208 та e-2008. Виглядає перемикач однаково і там, і там, але в залежності від типу силової установки нижня кнопка буде відзначена або літерою «М», або «B». У першому випадку її натискання активує режим ручного перемикання передач за допомогою підкермових пелюсток, у другому стане більш вираженим рекуперативне гальмування.
Новий перемикач виглядає зрозумілішим і простішим і не перевантажує центральну консоль. Крім цього, він краще поєднується з архітектурою салону i-Cockpit 3D і робить його більш ергономічним. Окремої уваги заслужили різні види обробки селектора. У Peugeot використовують покриття «сатинований хром», глянцеві чорні накладки та вставку «під карбон» для опори під зап'ястя. Якість матеріалів – одне з найкращих у сегменті.