Нещодавно Chery Group оприлюднила найновіші дані з продажів. У вересні нашому бренду вдалося реалізувати 75 692 автомобілі, а це на 10.3% більше у порівнянні з попереднім роком. Chery Group зберегла найшвидші темпи зростання в автомобільній промисловості Китаю в умовах зміни глобальної епідемічної ситуації та нестачі компонентів у всій галузі. З січня по вересень загалом компанія реалізувала 651 289 автомобілів, що на 53.3% більше, ніж минулого року.
Що ж до експорту, то Chery досягла результату у 22 052 авто у вересні, цього року вже вп'яте побивши рекорд у 20 000 експортованих автомобілів на місяць. А сукупний експорт з січня по вересень склав 187 910 одиниць, і це у більш як 2.5 рази перевищує результат аналогічного періоду минулого року. Цей рекорд дозволяє Chery продовжувати посідати перше місце за експортом легкових автомобілів серед брендів з Китаю.
Вже протягом двох десятків років нашою продукцією користуються водії зі всього світу. В середньому кожні дві хвилини Chery продає нове авто на експортних ринках. Глобалізація бренду дозволила здійснити структурні зміни, які стосуються моменту виходу продукції на ринки, розвитку виробництва та зростання бренду. Власне, зросли як обсяги продажів, так і частка ринку на ключових для нашого бренду ринках.
У Бразилії Fenabrave (Національна федерація дистрибуції автомобільних транспортних засобів) оприлюднила дані про те, що у вересні бренд Chery увійшов до топ-10 за продажем автомобілів, реалізувавши 4036 одиниць, що на 84.7 % більше у порівнянні із проміжком попереднього року. І це вже вп'яте в цьому році Сhery входить у десятку ліпших за продажами в Бразилії, Сукупний же обсяг продажів у січні-вересні становив 27 839 авто, що на 120% більше, ніж у 2020-му.
У сегменті позашляховиків Tiggo 8, Tiggo 3X (Tiggo 2 PRO) та інші моделі продовжують добре продаватися. Arrizo 6 PRO, новий учасник PRO-серії, надійшов у продаж у Бразилії на початку жовтня, отримавши визнання за його стильний екстер’єр та вишуканий інтер'єр. Передбачаємо, що Arrizo 6 PRO допоможе Chery досягти ще кращих продажів у Бразилії.
За даними AEB (Асоціація європейського бізнесу), Chery у вересні продала в Росії 3488 автомобілів, що на 134% більше, ніж за вересень минулого року. З січня по вересень було продано 24 688 автомобілів, що на 288% більше у порівнянні з попереднім роком. Tiggo 7 PRO став найбільш продаваною моделлю позашляховика китайського бренду. А Tiggo 8 PRO у вересні отримав дві престижні нагороди: «Технологічний прорив» та «Найпопулярніший середньорозмірний позашляховик» за версією медіа.
ANAC (Asociacion Nacional Automotriz de Chile A.G.) у Чилі надала звіт, що Chery посіла п'яте місце серед усіх автомобільних брендів та перше серед китайських: цьому сприяли сукупні продажі 16 986 автомобілів за перші дев'ять місяців цього року. А з результатом в 16 190 автомобілів нашій компанії за цей же проміжок часу вдалося завоювати 12.8% сегменту кросоверів, що дозволило посісти перше місце серед усіх брендів автомобілів.
Постійний ріст продажів у Китаї та вибуховий ріст закордонного бізнесу закріпили модель «подвійного ринку» Chery Group. До цього часу нашій компанії вдалося досягти 9.7 млн користувачів у всьому світі, серед яких 1.87 млн закордонних споживачів. Четвертий квартал вже стартував, й ми очікуємо, що продажі Chery Group відкриють новий раунд зростання та встановлять новий річний рекорд продажів нових автомобілів.
Більше інформації ви можете отримати за посиланням: https://chery.ua/