Політика мерії Парижу останніми роками призвела до зменшення кількості приватних автомобілів у місті за останнє десятиліття, але при цьому їх середній розмір і вага постійно зростали. Щоб вирішити цю проблему, мер Парижа Анн Ідальго нещодавно оголосила про ініціативу потроїти плату за паркування для великих позашляховиків, щоб зменшити викиди та вирішити кліматичну кризу, а також проблеми безпеки дорожнього руху, спричинені великими авто.
На думку мерії, позашляховики не тільки великі, важкі та небезпечні для велосипедистів і пішоходів, вони також відіграють значну роль у викидах парникових газів і забрудненні повітря.
Зазначається, що план навмисно націлений на заможних водіїв, які не прийняли зміни поведінки заради кліматичної стійкості.
На референдумі 4 лютого жителі Парижа проголосують за конкретний тариф на паркування позашляховиків з метою запобігання їх використання. Якщо запропоноване рішення буде схвалено, то паркування на вулиці для позашляховиків у центрі міста зросте до 18 євро за годину та 12 євро за годину в інших місцях.
Підвищення цін стосуватиметься транспортних засобів масою понад 1,6 тони з двигунами внутрішнього згоряння або гібридними силовими установками та понад 2 тони для електромобілів, за винятком паркування для жителів Парижа. Підраховано, що новий крок може принести місту 35 мільйонів євро на рік.