З 2026 всі новинки Audi будуть повністю електричними, а до 2033-го компанія завершить виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Серед іншого, це означає, що ДВЗ не буде й у сімейства A3 наступного, п'ятого покоління.
Воно має з'явитися десь на початку другої половини поточного десятиліття. Художник Motor1 спробував уявити, як могла б виглядати подібна машина, яку назвуть A3 e-tron.
Відомо, що Audi хоче зберегти відомий дизайн грат Singleframe навіть для батарейних моделей. У цьому випадку ця панель буде глухою, але з боків розташуються функціональні вентиляційні отвори для охолодження гальм. Головна оптика стане вужчою, а на зміну традиційним дзеркалам заднього виду прийдуть камери, що позитивно позначиться на аеродинаміці.
До слова, назва A3 e-tron з'явилася ще в попередньому, третьому поколінні - ще до виходу батарейного кросовера e-tron - але так позначалася не повністю електрична, а гібридна модифікація моделі.
Ходять чутки, що основою для електромобіля Audi A3 e-tron послужить архітектура Scalable Systems Platform (SSP), що зараз розробляється концерном Volkswagen. Титульна марка планує побудувати на ній свій новий технологічний флагман: він швидко заряджатиметься, проїжджатиме понад 700 кілометрів, матиме високий ступінь автономності (четвертий із п'яти існуючих рівнів) і при цьому коштуватиме від 35 тисяч євро. Для машин на SSP збираються звести новий завод у Вольфсбурзі.
Також Audi зараз працює над сімействами A6 e-tron, Q6 e-tron та Q8 e-tron. Крім того, електромобілем збираються замінити бензиновий суперкар R8.