Opel Astra та Peugeot 308 не заробили 5-ть зірок у ході краш-тесту

Європейська незалежна організація EuroNCAP провела краш-тести новинок 2022 року, а саме Mercedes-Benz C-Class, електричних KIA EV6 та Volvo C40 Recharge, а також соплатформенних Opel Astra та Peugeot 308. І якщо перші три впоралися з випробуваннями на відмінно та нарікань до їх безпеки не було, то у Opel Astra і Peugeot 308 справи були гіршими: обидві моделі заробили по чотири зірки з п'яти можливих.

Оцінки Opel Astra та Peugeot 308, в основі яких лежить архітектура EMP2, виявилися нижчими, ніж у інших піддослідних. Наприклад, у випадку з «Астрою» водій та пасажир спереду можуть отримати серйозні травми під час зіткнення на зустрічній смузі. Вони недостатньо захищені і при фронтальному ударі об нерухомий бар'єр. Претензії виникли і до роботи системи автоматичного аварійного гальмування: під час тесту, який імітує наїзд на пішохода, вона кілька разів дала збій. Електроніка допускала зіткнення і в інших ситуаціях.

Все це вплинуло на підсумковий результат: безпеку водія та дорослих пасажирів Astra оцінили на 80 відсотків, захист пасажира-дитини - на 92 відсотки, захист пішоходів - на 67 відсотків, а роботу допоміжних систем - на 66 відсотків.

Що стосується Peugeot 308, то для випробувань вибрали модель у кузові універсал. Виявилося, що він ще гірше захищає водія під час ДТП на зустрічці - високий ризик тяжких травм грудної клітки. Водій може постраждати і при передньому ударі автомобіля об стіну. Однак якщо порівнювати результат 308-го з Астрою, то система екстреного гальмування в ситуації з наїздом на пішохода у французького універсала спрацювала краще, хоч і не ідеально. А ось з гальмуванням за аварійного сценарію з іншими автомобілями він виступив гірше.

Оцінки у Peugeot 308 такі: 76 відсотків за захист водія та дорослих пасажирів, 84 відсотки - за захист пасажира-дитини, 68 відсотків - за захист пішохода та 65 відсотків - за роботу електронних асистентів.

Источник: EuroNCAP
31.05.2022
#opel#peugeot#краш-тести