Електромобілі Ora отримають бензиновий двигун

Бренд Ora, що належить концерну Great Wall Motor, офіційно розпочав новий етап свого розвитку, і ключову роль у цій зміні відіграє новий кросовер Ora 5. Саме з цієї моделі компанія фактично відмовляється від початкової концепції Ora як виключно електричного бренду та вперше публічно підтверджує курс на широку лінійку силових установок, включно з бензиновими та гібридними варіантами.

Марка Ora була запущена Great Wall Motor у 2018 році як окремий підбренд для електромобілів і мала посилити позиції компанії у сегменті NEV. Однак, як прямо випливає з даних китайських профільних джерел, цей проєкт розвивався складно. Бренд зіткнувся з невдалими експериментами на кшталт сервісу спільного користування Ole, а також із запуском моделей, які не змогли вийти на стабільну прибутковість. За даними China EV DataTracker, з січня по листопад 2025 року в Китаї було реалізовано 27 958 автомобілів Ora, що означає падіння продажів на 38,71% у річному вимірі. При цьому за останні три роки марка не представила жодної принципово нової моделі.

Саме на цьому тлі 16 грудня представники Great Wall Motor оголосили про перезапуск бренду Ora. Відтепер у модельній гамі з'являться не лише електромобілі, а й гібриди, плагін-гібриди та автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Першою моделлю цього «нового розділу», за офіційною інформацією, став кросовер Ora 5.

На момент старту продажів у Китаї Ora 5 доступний виключно в електричному виконанні. Базова ціна моделі становить 99 800 юанів, що еквівалентно приблизно 14 160 доларів США, без будь-яких тимчасових знижок. Автомобіль позиціонується як міський п'ятимісний кросовер довжиною 4,4 метра з переднім електромотором потужністю 150 кВт, що відповідає приблизно 201 кінській силі, і запасом ходу до 580 км за китайським циклом CLTC.

Візуально Ora 5 легко сплутати з добре знайомим хетчбеком Ora Funky Cat, також відомим як Good Cat або Ora 03 на зовнішніх ринках. Обидві моделі мають характерний «округлий» дизайн із плавними лініями кузова та круглими фарами. Водночас Ora 5 є помітно більшим автомобілем і позиціонується саме як кросовер. Його габарити становлять 4471 мм у довжину, 1833 мм у ширину та 1641 мм у висоту, а колісна база дорівнює 2720 мм. Для порівняння, Ora Good Cat суттєво компактніший, що підкреслює інше ринкове позиціонування новинки.

Інтер'єр Ora 5 оформлений у сучасному стилі з акцентом на цифрові рішення. У салоні встановлено великий центральний сенсорний екран діагоналлю 15,6 дюйма, а також окрему цифрову панель приладів на 10,25 дюйма. Інформаційно-розважальна система працює під управлінням Coffee OS 3, яка використовується і на більш дорогих моделях Great Wall Motor, зокрема Tank 400 і Tank 500, та підтримує голосове керування. Автомобіль оснащений двоспицевим кермом, бездротовою зарядкою для смартфона, фізичними кнопками керування та селектором трансмісії, розташованим на рульовій колонці. Об'єм багажника становить 317 літрів, а додаткового вантажного відсіку під капотом, як прямо зазначається в джерелі, не передбачено.

Електрична версія Ora 5 використовує літій-залізо-фосфатні батареї виробництва SVOLT, дочірньої компанії GWM. Покупцям пропонуються два варіанти акумуляторів: ємністю 45,3 кВт-год із запасом ходу 480 км та 58,3 кВт-год, що забезпечує до 580 км за циклом CLTC. Усього електричний Ora 5 доступний у п'яти комплектаціях, причому у топових версіях автомобіль оснащується лідарами, що підкреслює прагнення бренду до використання передових систем допомоги водієві.

Водночас Great Wall Motor уже підтвердила, що в майбутньому Ora 5 з'явиться і з іншими типами силових установок. Згідно з офіційно оприлюдненою інформацією, гібридна версія отримає 1,5-літровий турбований бензиновий двигун у поєднанні з електромотором і невеликою батареєю без можливості зовнішньої зарядки. Сумарна потужність такої установки становитиме 179 кВт, або близько 240 кінських сил. Бензинова версія буде оснащена 1,5-літровим двигуном потужністю 130 кВт, що відповідає 174 кінським силам, у парі з семиступеневою роботизованою коробкою передач із двома зчепленнями. Інформація про плагін-гібридну модифікацію на момент публікації ще не розкривалася.

Источник: CarNewsChina
Фото: autohome
18.12.2025
#гібриди#електромобілі#китай