Компанія KIA розкрила технічну начинку оновленого Seltos у день початку продажу у Південній Кореї. Виявилося, що після рестайлінгу кросовер з турбомотором 1.6 став потужнішим і проміняв 7-ступінчастий преселективний «робот» на новий 8-швидкісний «автомат». Показники базової версії з «атмосферником» 2.0 і варіатором не змінилися. Крім технічного апгрейду KIA Seltos отримав новий дизайн інтер'єру та змінений екстер'єр.
Про зовнішні особливості рестайлінгу KIA Seltos стало відомо наприкінці червня. Кросовер нового зразка найпростіше впізнати по секціях денних ходових вогнів у площині решітки радіатора і діодної сполучної стрічки стоп-сигналу між задніми ліхтарями. Однак менш виразних змін достатньо - KIA довелося поміняти весь аеродинамічний обвіс, кришку багажника і навіть задні крила.
Так само серйозні зміни в салоні - Seltos отримав інформаційно-розважальний комплекс з вигнутими тачскріном діагоналлю 12,3 дюйма, візуально об'єднаним з цифровою панеллю приладів. Блок клімат-контролю став кнопковим, селектор трансмісії замінений шайбою.
У Південній Кореї у базового кросовера залишився 149-сильний (179 Нм) двигун 2.0, варіатор та передній привід. Можна доплатити за наддувну «четвірку» 1.6: у турбомотора незмінний момент (265 Нм), але збільшилася потужність (зі 177 до 198 кінських сил), а місце преселективного «робота» зайняв класичний «автомат» з гідротрансформатором. Цікаво, що з новою коробкою передач витрата палива символічно збільшилася (на 0,05 літра на 100 км). Повний привід - опція для обох агрегатів.
У Південній Кореї оновлений KIA Seltos подорожчав приблизно на два відсотки і тепер коштує від 20,62 до 26,85 мільйона вон (еквівалент 15,7 - 20,5 тис. доларів за поточним курсом) в залежності від начинки та обладнання. В інших країнах кросовер тільки чекає рестайлінг, причому для локальних версій гама теж може бути переглянута.