Крім того, особливий профіль на верхній частині повністю стальної перегородки пропонує унікальну у своєму класі можливість розташування у фургоні L2 листів розміром 2,4 м х 1,2 м. Версія Kombi L2 має задні сидіння, що складаються у плоску вантажну платформу.
«Ми спостерігали за тим, як профільні спеціалісти завантажують та розвантажують автомобілі, щоб упевнитись у виключній зручності дизайну оновленого Transit Connect, — розповідає Стівен Леш, головний інженер з розробки Tourneo Connect у європейському відділенні компанії Ford. — Цей фургон готовий на все. Він здатний перевозити інструменти та матеріали всіх видів, а також у безпеці та комфорті доставляти робочу бригаду».
Інженери компанії Ford розробили інноваційну систему наскрізного завантаження, завдяки якій Transit Connect може безпечно транспортувати довгі предмети, такі як труби або рулони довжиною до 3,4 метра (L2) та до 3,0 метрів у версії з короткою колісною базою (L1). Для цього знадобилася розробка відкидної експлуатаційної панелі у перегородці та спеціального механізму для крайніх пасажирських сидінь, що працює за принципом «fold&drive». Крім того, був створений увігнутий профіль для поверхні спинок пасажирських сидінь та розроблена спеціальна панель приладів, що дає можливість розміщувати довгі предмети у нижній частині.
Також оновлений Transit Connect пропонує користувачам такі продумані технічні рішення:
- Багатофункціональне двомісне пасажирське сидіння, що дозволяє двом пасажирам їхати разом з водієм. Крайнє пасажирське сидіння складається уперед, дозволяючи розташовувати великі коробки на підлозі кабіни, або створює плоску поверхню, даючи можливість класти довгі предмети через перегородку
- Надяскраві світлодіоди для вантажного відсіку, що дають можливість використовувати його як робочий простір
- Стандартні місця для бокових кріплень на висоті талії та плечей у багажному відсіку, що полегшують встановлення додаткових скоб для фіксації вантажів, стелажів або рамних конструкцій
- Функціональний мобільний офіс у кабіні, включаючи систему інтеграції пристроїв Ford SYNC та велику кількість місць для зберігання речей; внутрішнє двомісне пасажирське сидіння складається, забезпечуючи робочий простір, або піднімається, даючи доступ до відсіку для зберігання речей
- Універсальні задні сидіння у моделях Kombi та Double-Cab-in-Van з пересувною ґратчастою перегородкою; моделі L2 пропонують унікальні у своєму класі сидіння для другого та третього рядів, що створюють плоску вантажну платформу.
Оновлений фургон Transit Connect пропонує загальну вантажомісткість у 2,9 м3 (L1) та 3,6 м3 (L2) з повністю встановленою перегородкою або 3,7 м3 (L1) та 4,4 м3 (L2) без перегородки та включаючи вантажний простір у передній частині автомобіля. Максимальна вантажопідйомність фургона становить 1 000 кг, що відповідає найкращим показникам у своєму класі. Продажі нової моделі в Європі заплановані на кінець 2013 року.