Кросовер-кабріолет T-Roc не виправдав очікувань Volkswagen. Як повідомляє Automotive News, у планах німецького автовиробника не фігурує наступне покоління відкритої версії T-Roc. Іншими словами, після завершення її життєвого циклу модель знімуть з виробництва, і наступника у неї не буде. При цьому звичайний T-Roc залишиться в строю, оскільки у кросовера справи йдуть чудово - це одна з найпопулярніших моделей Volkswagen на європейському ринку.
T-Roc Cabriolet вийшов на європейський ринок у 2019 році, його виробництво налагоджено на заводі Volkswagen у німецькому Оснабрюку. T-Roc позиціюється як перший кросовер-кабріолет у компактному класі та є єдиним відкритим автомобілем Volkswagen в актуальній модельній лінійці.
Під час перетворення зі звичайного кросовера в кабріолет T-Roc втратив задні двері й отримав тканинний складний дах на чотирьох поперечках, який можна опустити та підняти за 30 секунд на швидкості до 30 км/год. У 2021-му модель пережила легкий рестайлінг, під час якого було переглянуто дизайн оптики, збільшено розмір екрана мультимедійної системи та розширено список опцій.
За підсумками семи місяців 2023 року модель несподівано очолила сегмент купе/кабріолетів, обігнавши за обсягами продажів Mazda MX-5. З січня по липень європейці купили 8732 примірники T-Roc Cabriolet, що на 9,6 відсотка більше, ніж за аналогічний період минулого року. Однак цей результат не влаштував Volkswagen, оскільки автовиробник розраховував продавати 20 тисяч кабріолетів на місяць. У компанії вирішили, що ринковий потенціал у кабріолета обмежений, тому немає сенсу вкладати кошти в розробку нового покоління – про це журналістам розповів голова відділу розробок компанії Volkswagen Кай Грюнітц.
Ще деякий час T-Roc Сabriolet продаватиметься, поки життєвий цикл моделі не підійде до кінця. Кабріолет доступний в Європі зі 110-сильним мотором об'ємом 1,0 літра і півторалітровим двигуном на 150 сил, привід у нього тільки передній. Наразі модель коштує від 35 885 євро проти 27 085 євро за звичайний T-Roc з дахом.