Новий Zeekr 9X обожнюють китайські спекулянти

У Китаї розгорнулася нетипова, але вже знайома для місцевого ринку ситуація: попередні замовлення на новий плагін-гібридний кросовер Zeekr 9X перетворилися на товар спекулятивного перепродажу. Попит на модель виявився настільки високим, а строки поставок - настільки непередбачувано тривалими, що на торговому майданчику Xianyu з'явилися десятки оголошень із перепродажем місця в черзі. Націнка сягає 120 000 юанів, що становить приблизно 17 000 доларів, тобто 10-26% від офіційної ціни автомобіля, який стартує з 465 900 юанів (приблизно 66 000 доларів США).

Причина ажіотажу доволі проста: фактичні терміни доставки помітно зросли порівняно з початковими обіцянками Zeekr. Покупці, які влітку орієнтувалися на 9-11 тижнів очікування, сьогодні отримують прогноз від 11 до 26 тижнів, залежно від комплектації та виробничого графіка. Частина клієнтів, що зробили замовлення ще в жовтні-листопаді, досі не отримала свої автомобілі, що тільки посилює інтерес до можливості «купити місце в черзі» через перепродаж підтверджених замовлень.

Це явище не нове для китайського авторинку: подібні схеми вже спостерігалися навколо таких резонансних новинок, як Xiaomi YU7, Aito M9 та Li Auto Mega. І в кожному випадку об'єктом перепродажу ставав не сам автомобіль, а право на його отримання одним із перших. У ситуації з Zeekr 9X найвищий попит демонструє саме топова модифікація Hyper - вона ж приносить продавцям найбільший прибуток.

Цікаво, що частина таких передзамовлень уже пішла «на експорт» - попередні машини, оформлені на внутрішніх клієнтів, переправляли через порти Хоргос та Тяньцзінь. Іноземні покупці, бажаючи уникнути кількамісячного очікування, платять додаткові 7-14 тисяч доларів, іноді й усі 17 тисяч. Формально контракти Zeekr забороняють передачу черги іншим особам, але подібні угоди все одно регулярно з'являються на торгових платформах.

Попит на модель зрозумілий: Zeekr 9X став однією з найпотужніших і найбільш технологічних новинок китайського преміального сегмента. Він пропонує 900-вольтову гібридну систему, батареї 55 або 70 кВт-год, а у виконанні Hyper розвиває до 1030 кВт (приблизно 1381 к.с.). Розгін до 100 км/год займає близько 3,1 секунди, а сумарний запас ходу за циклом CLTC сягає 1250 км. Інтер'єр з шістьма окремими сидіннями, двома 16-дюймовими екранами спереду та великим дисплеєм ззаду, розвинені електрорегулювання, вентиляція, а також пневмопідвіска з адаптивними амортизаторами формують конкуренцію навіть для класичних люксових брендів.

Источник: CarNewsChina
Фото: autohome
05.12.2025
#zeekr#китай