Новий Nissan Patrol відмовиться від мотора V8 на користь турбо-V6. Керівник відділу стратегії та планування продуктів японської компанії Іван Еспіноза заявив: захід ери Nissan V8 не за горами. Топ-менеджер підтвердив, що 2024 року від атмосферного 5,6-літрового двигуна відмовляться на користь «бітурбошістки», яка перевершить попередника за всіма характеристиками. До електрифікації позашляховика Nissan не готовий.
Перші чутки про заміну V8 на V6 з подвійним турбонаддувом з'явилися майже два роки тому, але Nissan уперше підтвердив факт відставки атмосферного двигуна. Пан Еспіноза натякнув, що спочатку «бітурбошістка» буде єдиним варіантом. Дизеля у нового Patrol Y63 точно не буде, а гібридна версія можлива або для екостандартів, або на вимогу клієнтів.
Компанія Nissan підкреслила, що новий Patrol збереже позашляхові якості попередника та стане набагато технологічнішим - особливо це стосується інформаційно-розважальної системи. До повністю електричного Nissan Patrol в компанії ще не готові: поточні батареї не здатні забезпечити достатній запас ходу, особливо для тягача, який буксирує важкий причіп. Можливо, «батарейний» варіант з'явиться, коли масовими стануть твердотільні акумулятори.
Гібридний Patrol e-Power реальний, але Nissan доведеться зробити ставку на інший бензиновий двигун, оскільки силовий агрегат X-Trail для повнорозмірного позашляховика заслабкий. Еспіноза дав зрозуміти, що гібридні технології альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi можуть бути використані у новому Patrol, але у дебюті така версія точно не з'явиться.