Новий Mitsubishi Outlander відмовиться від платформи Renault-Nissan

Новий Mitsubishi Outlander відмовиться від платформи Renault-Nissan

Інсайдери стверджують, що кросовер Mitsubishi Outlander п'ятого покоління більше не використовуватиме платформу CMF-CD, розроблену альянсом Renault-Nissan-Mitsubishi. За попередньою інформацією, компанія планує повернутися до власної архітектури, що може свідчити про прагнення Mitsubishi відновити незалежність у розробці нових моделей. Представники бренду офіційно не коментують ці чутки, однак відомо, що до дебюту нового покоління залишається щонайменше два роки. Протягом цього часу актуальну модель очікує рестайлінг і розширення лінійки.

Джерело Automotive News пояснило, що відмова від платформи Renault-Nissan пов'язана з ослабленням співпраці між партнерами альянсу, що поступово наближається до розпаду. Водночас нинішнє, четверте покоління Outlander не зазнає суттєвих змін. Очікується, що вже найближчим часом модель отримає помірно-гібридну модифікацію, а також спеціальну версію Trail Edition, яка відрізнятиметься розширеним пластиковим захистом кузова та покращеними позашляховими характеристиками.

У 2027 році Mitsubishi планує представити ще одну модифікацію - Outlander Rugged Edition, орієнтовану на підвищену прохідність. Ця версія, ймовірно, стане завершальною в життєвому циклі четвертого покоління перед дебютом абсолютно нового кросовера. П'яте покоління Outlander, за попередніми даними, може бути уніфіковане з майбутнім флагманським позашляховиком Mitsubishi, який розробляється під внутрішнім кодом DST. Подробиці про технічні характеристики поки що залишаються невідомими.

Попри прагнення до більшої самостійності, Mitsubishi стикається зі значними труднощами, особливо на ринку США, який є ключовим для бренду. Продажі там продовжують знижуватися, витрати дилерів зростають, а модельний ряд відчутно застаріває. Оновлений Outlander не зміг стати бестселером, що ставить під сумнів успішність майбутніх проєктів без підтримки альянсу. Крім того, Mitsubishi залишається фінансово залежною від Renault і Nissan, які володіють значним пакетом акцій японського автовиробника.

Перехід на власну платформу може свідчити про спробу Mitsubishi відновити технічну незалежність, однак без серйозних інвестицій і підтримки з боку альянсу компанії буде складно впоратися з викликами сучасного ринку.

Источник: Мотор
Фото: CarBuzz
09.03.2025
#mitsubishi