Новий китайський гіперкар BYD вміє балансувати на трьох колесах

Прем'єра нового гіперкара YangWang U9 від китайського бренду BYD нещодавно відбулася на Шанхайському автосалоні та, окрім багатьох функцій, які ми звикли бачити в електромобілях, у нього є кілька унікальних «фішок». До них відноситься й передова система підвіски, яка дозволяє автомобілю балансувати на трьох колесах, якщо одне відпаде.

Презентуючи електричний суперкар у Китаї, бренд BYD продемонстрував, як YangWang може буквально танцювати, завдяки своїй передовій підвісці. Рухи вгору-вниз чимось нагадують лоурайдерів, популярних у Латинській Америці.

Бачити таку підвіску на суперкарі досить дивно. Ми більше очікуємо такого від розкішного седана або позашляховика, як це зробив Mercedes з пневматичною підвіскою GLE кілька років тому. Проте система BYD є ще досконалішою та ще більш вражаючою.

Під обшивкою U9 знаходиться система підвіски, яку YangWang назвав «Disus-Х». Вона складається з інтелектуальної системи керування кузовом амортизації (Disus-C), інтелектуальної гідравлічної системи керування кузовом (Disus-P) та інтелектуальної системи керування повітрям кузова (Disus-A) і забезпечує складні вертикальні, бічні та поздовжні рухи. У BYD заявляють, що їх творіння випереджає найдосконаліші аналогічні системи.

Що вражає ще більше, ця підвіска дозволяє YangWang U9 балансувати на трьох колесах й уникати тертя гальмівного ротора об землю, якщо одне колесо відпаде. Це, звичайно, не та функція, якою клієнти часто користуватимуться, але вона може бути корисною, якщо вони колись зіткнуться із серйозною поломкою шин чи коліс.

Голова та президент BYD Ван Чуанфу заявив: «Система BYD DiSus - це перша власно розроблена інтелектуальна система керування кузовом, запущена китайською автомобільною компанією, знаменуючи прорив від нуля до одиниці. Система BYD DiSus ще більше закріпить позицію BYD у світовому лідерстві в галузі».

BYD зазначає, що цю систему також можна використовувати для зменшення крену кузова, мінімізації ризику перекидання та допомоги при прискоренні на повному газі та екстреному гальмуванні.

Звичайно, в U9 є набагато більше, ніж його інтригуюча система підвіски. Він заснований на платформі бренду Yisigang EV і оснащений чотирма електродвигунами, які разом забезпечують потужність 1100 к.с. і крутний момент 1280 Нм. Ймовірно, китайський гіперкар розганятиметься до 100 км/год лише за 2 секунди та зможе проїхати близько 700 км на одному заряді.

Источник: META.ua
11.04.2023
#byd#технології