Британський бренд LDV виводить на ринок друге покоління моделі D90. Великий рамний позашляховик почали продавати в Австралії. Про це повідомляє сайт Car Expert.
Новий LDV D90 - експортна версія китайського Maxus Territory. Річ у тім, що обидві марки належать концерну SAIC. Позашляховик коштує від 43 147 австралійських доларів ($28 500).
Авто стане доступною альтернативою Toyota Land Cruiser Prado, хоча дещо більше за розмірами за японську модель.
Габарити LDV D90:
- довжина - 5046 мм;
- ширина - 2016 мм;
- висота - 1870 мм;
- колісна база - 2950 мм;
- кліренс - 246 мм.
LDV D90 вирізняється брутальним рубаним дизайном із високим капотом та розширеними крилами. У нього чимала решітка радіатора і «двоповерхові» фари, а ліхтарі з'єднані діодною смугою.
У салоні LDV D90 встановлено цифровий щиток приладів та великий 12,3-дюймовий тачскрін, а передні крісла розділені високим центральним тунелем. Доступні версії моделі на 5 і 7 місць. Об'єм багажника становить 343 л з трьома рядами крісел, 1350 л - з двома і 2382 л - з одним.
Базова комплектація LDV D90 Mode включає безключовий доступ, роздільний клімат-контроль, камеру, відеореєстратор, підігрів сидінь, датчики дощу і світла.
Варіант Executive додає підігрів керма, люк і електропривід сидіння водія. Для LDV D90 обов'язковими є адаптивний круїз-контроль, системи автоматичного гальмування, утримання в смузі руху та контроль «сліпих» зон.
Новий LDV D90 дебютував у Австралії з 2,0-літровим бензиновим турбомотором на 250 к.с. та 8-ступінчастою автоматичною КПП. Середня витрата пального становить 9,1-9,4 л/100 км. Пізніше у деяких країнах запропонують економічніший 218-сильний турбодизель такого ж об'єму.
Повний привід у LDV D90 доповнений знижувальною передачею та блокуваннями диференціалів. Також є позашляховий круїз-контроль Crawl Control та набір режимів для різних типів бездоріжжя.