Новий BMW X3 отримав дизельну топ-версію. У неї звичне позначення 40d, хоча за віддачею такий кросовер сильно поступається попереднику. Різниця становить 37 кінських сил і 30 Нм крутного моменту, тому в розгоні до 100 кілометрів на годину новачок програє півсекунди.
Варіант X3 40d xDrive з'явиться у продажу в травні й оснащуватиметься рядною «шісткою» 3.0 з 48-вольтовим стартер-генератором. Віддача - 303 кінські сили і 670 Нм крутильного моменту. До слова, дизельний X3 M40d у попередньому кузові G01 був потужнішим - 340 сил і 700 Нм, і тому розганявся до ста за 4,9 секунди замість 5,4 у нового X3 40d xDrive. Максималка теж була вищою на 5 км/год - 250 кілометрів на годину.
Alpina XD3 і тоді був недосяжний для заводських виконань, а зараз і тим паче. У Бухлое з «шістки» B57 знімали 394 кінські сили і 800 Нм крутильного моменту, що скорочувало час розгону до першої «сотні» до 4,6 секунди. На жаль, «Альпін» на базі нового X3, найімовірніше, не з'явиться - принаймні в тому вигляді, якими вони були раніше. Останній самостійний автомобіль марки - це чотиридверка B8 GT: тепер Alpina стане чимось на зразок придворного ательє і буде повністю підпорядкована BMW Group.
Тим часом нинішня генерація «ікс-третього» вважається найбільш драйверською за всю історію моделі. Для поліпшення їздових характеристик кросоверу поміняли кінематику і еластокінематику підвісок, розширили колію (хоча колісна база не змінилася) і модернізували стабілізатори поперечної стійкості. Колишній рульовий механізм замінили на систему EPSapa з осьовим паралельним рейковим приводом, яка забезпечує найточніше рулювання. У Німеччині ціни на X3 стартують з 59 400 євро, X3 40d xDrive коштує 70 тисяч.