Новий PEUGEOT 408 - зустрічайте динамічний та вражаючий фастбек С-класу

Информация размещена на правах рекламы или нашими партнерами:

Новий PEUGEOT 408 виявляється несподівано неординарним автомобілем, як в історії самого бренду, так і на ринку автомобілів в цілому. З новим 408 бренд PEUGEOT демонструє вершину креативності своєї команди, пропонуючи новий динімчний силует фастбека який взбирається на вершину С-класу. Цей новий PEUGEOT пропонує граціозний та унікальний дизайн, досконалість інженерії, зосереджену на ефективності та розумній електрифікації, а також емоції, які надають передові технології.

Яскрава новинка з її емоційним дизайном, гострими гранями, сміливими лініями корпусу задає нові стандарти класу, виступаючи еталоном і зразком того, як повинен виглядати сучасний динамічний фастбек.

PEUGEOT 408 має граційний силует, що типово для моделей бренду та робить автомобіль ще більш впізнаваним. Його лінії чіткі, решітка радіатора забарвлена в колір кузова, що ідеально поєднується з передньою частиною та дає змогу новому 408 гордо похизуватися новою емблемою PEUGEOT.

Несподіваним рішенням є перевернутий задній бампер, що робить зовнішній вигляд новинки більш суровим та солідним. PEUGEOT 408 надійно стоїть на колесах діаметром 720 мм, а культові 20-дюймові диски мають проривний геометричний дизайн.

Спереду світлодіодні матричні фари, що виконані за технологією PEUGEOT Matrix LED. Дані фари забезпечують більшу ефективність освітлення і безпеку руху. Ззаду використовується технологія Full LED: світлодіодні ліхтарі виконані у вигляді трьох «пазурів», що створює фірмовий «світловий підпис» та ідеально інтегрує 408 у сімейство PEUGEOT.

Новинка є справжнім прикладом еволюції дизайну і технологій. Наприклад, радар для систем допомоги при водінні ховається за новим логотипом: це стало можливим завдяки використанню нових матеріалів, які сумісні з радіолокаційними хвилями. Таким чином, логотип вдалося розмістити точно по центру решітки радіатора, а номерний знак перемістився трохи нижче.

Під час проектування та розробки нового 408, команда PEUGEOT поставила собі за ціль збільшення ефективності новинки, за рахунок зменшення споживання палива та обмеження викидів CO2.

Особливу увагу було приділено аеродинаміці нового PEUGEOT 408, щоб покращити енергетичний баланс. Бампер, кришка багажника, дифузор, стійки кузова, дзеркала, екрани під кузовом і тд - всі частини кузова були оптимізовані. Це вдалося завдяки тісній співпраці між дизайнерами PEUGEOT та інженерами з аеродинаміки – співпраця, яка натхненна роботою команди дизайнерів і інженерів PEUGEOT під час створення гіперкара 9X8.

Та оскільки для Бренду слова «Power of Choice» - це не порожній звук, то для досвідчених пілотів і вимогливих клієнтів Новий PEUGEOT 408 пропонуватиме відразу два Plug-in гібрида:

• PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8 - привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 180 к.с. (132 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO? від 26 г/км, запас ходу на електротязі до 59 км (згідно WLTP, в процесі уточнення);

• PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 - привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 150 к.с. (110 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO? від 25 г/км, запас ходу на електротязі до 60 км (згідно WLTP, в процесі уточнення).

Обидві версії гібридів оснащені батареєю типу «Літій-Іон» має ємність 12,4 кВт·год і потужність 102 кВт. Доступні два типи бортових зарядних пристроїв: стандартний однофазний зарядний пристрій на 3,7 кВт і додатковий однофазний зарядний пристрій на 7,4 кВт.

Стандартний час заряджання в залежності від типу зарядного пристрою:

• Від домашньої зарядної станції типу Wall Box потужністю 7,4 кВт (32 А) і однофазного вбудованого зарядного пристрою на 7,4 кВт – повна зарядка за 1 годину 55 хвилин.

• Від посиленої розетки (16 А) і з однофазним вбудованим зарядним пристроєм потужністю 3,7 кВт – повна зарядка за 3 години 50 хвилин.

• Від стандартної розетки (8 А) і за допомогою однофазного вбудованого зарядного пристрою (3,7 кВт) повна зарядка займає приблизно 7,5 годин.

Також доступний двигун внутрішнього згоряння: 1,2-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун PureTech потужністю 130 к.с., який відповідає останнім нормам викидів CO?. Слід зазначити, що всі двигуни нового PEUGEOT 408 оснащені 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що гарантує спокій і ефективність.

Для даної моделі відсутня версія з дизельним двигуном, але запланований вихід повністю єлектричної версії.

Новий PEUGEOT 408 вийде на європейський ринок на початку 2023 року. PEUGEOT 408 - це автомобіль із глобальними амбіціями, який спочатку буде вироблятися в Мюлузі, Франція, для європейського ринку, а потім вийде на китайський ринок та почне локальне виробництво на заводі в Ченду в Китаї.

Источник: PEUGEOT
23.06.2022