Вже на початку минулого року компанія КIA оновила свій логотип, який тепер без овальної рамки та у новому шрифті. Він замінив старий логотип, який корейський виробник використав із 1994 року. Однак це викликало серйозні проблеми, оскільки багато хто побачив замість звичних трьох букв напис «KN».
Виходить, що Google отримує запити від понад 30 000 людей на місяць про нову марку автомобілів KN. Цифра невпинно зростає з літа минулого року, коли КIA почала активно змінювати емблеми існуючих моделей.
Портал Carscoops зауважив, що питання про «невідому марку» KN ставлять і на Reddit - там один з користувачів виклав фото КIA Carnival і запитав, який марки цей автомобіль. За даними Google Trends, нова емблема Kia бентежить не лише американців, а й жителів Австралії, Канади та Великобританії.
Найчастіші запити - про «позашляховики KN», про «ціну автомобілів KN» та електромобілі марки КН». Американські споживачі також цікавляться тим, що таке бренд KN, а також моделями KN Carnival і KN Telluride.
При цьому запитів про саму марку KIA все ж таки більше - 1,83 млн на місяць. Компанія пояснює, що безперервна лінія, що утворює назву бренду в логотипі, символізує «прагнення бренду створювати моменти, що надихають, для клієнтів при кожній взаємодії, а його симетрія передає впевненість». Східні лінії, у свою чергу, «відбивають амбіції бренду, що ростуть, і те, що він пропонує покупцям».