Відроджений позашляховик Ford Bronco, розрахований як на експлуатацію в суворих умовах, насправді продемонстрував дивовижну для подібної моделі слабкість. На оснащених 2,7-літровим двигуном V6 сімейства EcoBoost позашляховиках силовий агрегат може раптово вийти з ладу за мінімального пробігу. Причому ремонту двигун вже не підлягає і його потрібно повністю змінювати на новий. Завод проблему визнав, але повноцінної кампанії для автомобілів поки не оголосив.
Журналісти видання The Drive знайшли в інтернеті багато відгуків від власників Ford Bronco, які на профільному форумі Bronco6G та майданчику Reddit, а також у різних соціальних мережах повідомляють про проблеми із двигуном своїх позашляховиків. У більшості випадків при пробігу не більше 10 тисяч миль 2,7-літровий V6 виходить з ладу. Причиною поломки стає клапан, який ламається під час роботи двигуна через виробничий дефект.
Проблема в металевому сплаві клапана призводить до того, що при нагріванні клапана внутрішня структура металу змінюється і в результаті тарілка клапана відламується від стрержня - відламана деталь падає в циліндр і виводить двигун. Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) зафіксувало десятки скарг від власників Ford Bronco на проблеми з двигуном автомобіля, причому в більшості випадків причиною поломки стає саме дефектний клапан.
Про потенційну кількість несправних Bronco не повідомляється, але відомо, що проблемні клапани встановлювалися на мотори протягом декількох місяців - двигуни, що зламалися, зібрані в діапазоні від травня до жовтня 2021 року. Максимальний пробіг, при якому сталася поломка - 6986 миль, мінімальний - лише 984 милі. Якщо у будь-яких клієнтів виникнуть проблеми, то вони повинні пам'ятати - на силову установку автомобіля поширюється 5-річна гарантія з пробігом 60 000 миль, - наголосили у Ford.