Нові мита Трампа на імпорт: які автогіганти постраждають найбільше

Адміністрація Трампа анонсувала введення нових тарифів на товари з Канади, Мексики та Китаю. Продукція від найближчих сусідів обкладатиметься митом 25%, а за китайські поставки доведеться доплатити «зайві» 10%. Аналітики S&P Global Mobility вважають, що законопроект серйозно вплине на світовий автопром і назвали бренди, які заплатять найбільше.

За оцінками S&P Global Mobility указ Трампа вплине на всіх автовиробників і постачальників з Північної Америки, адже Мексика експортує 86,9% автомобільних деталей до США, і компонентами з цієї країни користуються практично всі автогіганти. Наприклад, Volkswagen продає в Північній Америці 43% автомобілів мексиканського складання, у Nissan ця частка становить 27%, у концерну Stellantis - 23%, у General Motors - 22%, у Ford 15%.

Деякі американські бестселери сильно залежать від деталей з-за кордону: наприклад, Ford F-Series і Mustang оснащуються двигунами канадського виробництва, а Mazda CX-50 комплектується моторами із заводу в Мексиці. Також у сусідній країні випускають Toyota RAV4, повнорозмірні пікапи General Motors і Stellantis. Передбачається, що витрати від «торговельних воєн» на північноамериканському континенті постараються перекласти на споживачів, тобто ціни на автомобілі оновлять історичний максимум.

Поки що немає ясності, коли саме США введе загороджувальні мита на закордонні товари. Однак середня ціна автомобіля може поступово збільшитися на ті самі 25%. За оцінками Wells Fargo щорічні втрати General Motors можуть становити 13 мільярдів доларів, Ford - 25 мільярдів доларів, а Stellantis переплатить 56 мільярдів доларів.

Источник: Мотор
Фото: Volkswagen
02.02.2025
#податки#авторинок