Нова угода дозволить ZF оснастити електромеханічними гальмами майже 5 млн автомобілів

Компанія ZF зміцнює свої позиції як провідного світового постачальника компонентів шасі. Нещодавно було укладено угоду з великим OEM-виробником, яка дозволить оснастити майже 5 мільйонів автомобілів одного класу електромеханічними гальмами (brake-by-wire) разом із передовим рульовим управлінням. Угода наголошує на важливості нещодавно створеного підрозділу ZF - Chassis Solutions Division, який займається програмним забезпеченням для автомобілів за допомогою рішень by-wire.

Разом з електромеханічним гальмом і технологією by-wire на задніх колесах, проект також включатиме інтегроване управління гальмами ZF і традиційні передні супорти, створюючи «гібридну» гальмівну систему by-wire та гідравліки, яка забезпечує підвищену гнучкість для виробника. Угода також надасть значну технологію рульового управління з електричним рециркуляційним кульковим рульовим механізмом ZF.

«Нашою метою при об'єднанні наших напрямків рульового управління, гальмування, амортизаторів і приводів, а також відповідного програмного забезпечення в єдиний підрозділ було створення найповнішої у світі пропозиції продуктів і систем Chassis Solutions», - сказав Пітер Холдманн, член ради директорів ZF та керівник підрозділу Chassis Solutions. - «Цей об'єднаний центр експертизи дозволяє нам пропонувати комплексні рішення, які поєднують передові розробки, інноваційний дизайн та передові технології для забезпечення неперевершеної продуктивності та безпеки».

Дорога до програмно-керованого автомобіля

З електромеханічним гальмом (EMB) як ключовий компонент технології brake-by-wire, ZF закладає основу для програмного забезпечення автомобіля, яке призведе до нових функцій і особливостей, багато з яких підкреслюють безпеку так само, як і комфорт водіння. Однією з таких функцій, що досліджуються за допомогою технології by-wire, є здатність автомобіля автономно гальмувати та керувати у разі аварії.

Гібридне гальмування у поєднанні з удосконаленим рульовим управлінням

EMB від ZF знаходиться в центрі «сухої» гальмівної системи, де гальмівна рідина більше не потрібна. Тому тиск гальм створюється не тиском рідин у гідравлічній системі, а електродвигунами. Гальмівні сигнали від педалі до електродвигуна також передаються суто електрично, тому використовується термін «сухе гальмо по дротах».

Система EMB бездоганно працює з інтегрованою системою керування гальмами (IBC) - невакуумною, повністю інтегрованою електрогідравлічною системою, що забезпечує чудову ефективність гальмування для автоматичного екстреного гальмування, повної рекуперації енергії та резервних варіантів аж до повністю автоматизованого керування легковими автомобілями.

«Гібридна» система створена з електричною системою на задній осі та гідравлікою на передній, з супортом типу Colette від ZF, що найбільш широко застосовується плаваючим супортом у світі. Вона доступна для легкових автомобілів та легких комерційних автомобілів в одно- та двопоршневих конструкціях, що робить її економічною та CO2-ефективною, а також високопродуктивним рішенням для всіх трансмісій, включаючи електричні та гібридні автомобілі.

Електричний рециркуляційний кульковий рульовий механізм RCB EPS (Recirculating Ball Steering Electric Power Steering) - це 48-вольтовий електричний привід, розроблений для заміни поточних гідравлічних програм. Він забезпечує функції ADAS, а також покращене почуття рульового управління та продуктивність. RCB EPS підтримує функції ADAS до рівня 2/2+ та може бути адаптований до вищих рівнів автономного керування. Це інтегрований блок, який знижує витрати на збирання автомобіля, а також скорочує викиди СО2.

Источник: Авто Центр
Фото: ZF
08.01.2025
#технології