Майбутнє Lada X-Cross 5 висить на волосині. На думку експертів автогалузі, представлений влітку кросовер може так і не вийти на ринок. Причиною відмови від моделі можуть стати санкції ЄС і США, введені нещодавно проти «АвтоВАЗу». Вони можуть поставити хрест на моделі.
Річ у тім, що нова Lada X-Cross 5 не є самостійною розробкою - насправді це китайський кросовер FAW Bestune T77. Модель не локалізована - авто збирають із китайських машинокомплектів.
У FAW стали сумніватися в доцільності співпраці з «АвтоВАЗ» після введення санкцій. У китайському концерні побоюються, що також можуть опинитися в списку санкцій і хочуть розірвати співпрацю.
До того ж, FAW Bestune T77 донедавна продавався на російському ринку. Тобто, втрати у китайського автовиробника мінімальні - він зможе поставляти модель в РФ.
Для «АвтоВАЗу» ситуація гірша. Йдеться не тільки про іміджеві втрати - вже зібрано першу партію Lada X-Cross 5.
«Що робити з цими машинами, під якою маркою їх продавати? Якщо як Lada - то як давати гарантію без підтримки виробника? Чи можна якось вилавірувати, зберігши відносини з FAW і не впадаючи в катастрофічні збитки? Там багато питань», - пояснив проблему автор Telegram-каналу «Русский автомобиль» Сергій Циганов.