Нова Acura Integra виявилася повільнішою за однойменну модель 20-річної давності. Такого висновку дійшов американський журнал Motor Trend, протестувавши ліфтбек зразка 2023 з механічною коробкою передач і турбомотором об'ємом 1,5 літра. Випробувачам не вдалося розігнатися з місця до 60 миль на годину (96 км/год) швидше за 7,7 секунд, тоді як Acura Integra Type R зразка 2001 року розмінювала «сотню» за сім секунд рівно.
Новий ліфтбек Acura Integra дебютував у березні та привернув увагу покупців стартовою ціною 30 тисяч доларів. За технікою п'ятидверка уніфікована з Honda Civic Si, причому механічна коробка є опцією, дуже популярною у американських клієнтів.
Цікаво, що Acura Integra виявилася набагато повільнішою, ніж Civic Si, який розмінює 60 миль на годину за 6,6 секунди. Можливо, справа у всесезонних шинах, якими Acura оснащує всі американські ліфтбеки, можливо - у збільшеній спорядженій масі п'ятидверки, адже Acura оснащена краще та пропонує більше систем безпеки.
Вважати Integra спорткаром не можна, упевнені в Motor Trend: 1,5-літровий мотор досить потужний, але швидко перемикати швидкості 6-ступінчастоую «механікою» неможливо, а час чверті милі (15,7 секунди) гірше, ніж у більшості конкурентів. Не вражає й ефективність уповільнення: гальмівний шлях із 60 миль на годину становив 37,5 метра. Ще експертам не сподобалася система стабілізації, що не відключається, - вона втручається, не дозволяючи отримати задоволення від проходження поворотів на повному газу.
Водночас оглядачі Motor Trend відзначили, що відроджена Integra «подорослішала» і пропонує небачені раніше опції розкоші. Топ-версія ліфтбека коштує менше 40 тисяч доларів, і за ці гроші покупець отримає яскравий автомобіль із незвичайними для цього цінового діапазону аксесуарами на кшталт проекційного екрану, адаптивних амортизаторів, диференціала підвищеного тертя та аудіосистеми із 16 динаміками. І все-таки характеристик хот-хетчу від Integra чекати не варто - краще звернути увагу на Civic.