Rimac Nevera в лівреї, натхненній конверсією BMW 3 Series E30 EV Mate Rimac, повернувся. Після встановлення 23 рекордів на Automotive Testing Papenburg (ATP) електричний гіперкар відвідав Нюрбургринг. Але чому?
Поставки замовникам розпочато, тому розробку вже має бути закінчено. Можливо, хорватський бренд тестує нову версію. Скоріш за все сили витрачаються на тестові кола, щоб познайомитися з неймовірно складним Green Hell.
Щоб отримати титул Володаря кільця серед електромобілів, Nevera має бути швидшим за Porsche Taycan Turbo S. Швидкісний седан із Цуффенхаузена пройшов дистанцію за 7 хвилин 33 секунди. Враховуючи неймовірну продуктивність безшумного гіперкара, у Nevera не повинно виникнути жодних проблем, щоб скинути конкурента з подіуму.
Технічно Taycan Turbo S не є найшвидшим електромобілем, дозволеним на дорозі, який об'їхав Північну петлю, оскільки Nio EP9 зробив це за 6 хвилин і 45 секунд у травні 2017 року. Однак цей автомобіль було виготовлено лише в 16 одиницях, тому він не вважається справжнім серійним автомобілем. Rimac Nevera не такий ексклюзивний, оскільки виробляється тиражом 150 автомобілів за неймовірною ціною 2,4 мільйона доларів за штуку.
Майте на увазі, що є ще швидший електромобіль, який подолав «Кільце». У червні 2019 року Volkswagen ID.R знадобилося для цього лише 6 хвилин і 5 секунд. Загальний рекорд належить Porsche та його 919 Hybrid Evo, який пройшов коло на Нюрбургрингу за неймовірні 5 хвилин і 19 секунд у червні 2018 року.
Буде цікаво подивитися, як проїде Nevera, оскільки важкі машини та багато поворотів не є ідеальним поєднанням. Він важить 2300 кілограмів. Але, знову ж таки, він оснащений квадродвигунами, які видають сукупну потужність 1914 кінських сил і 2360 Ньютон-метрів крутного моменту.
23 рекорди показали, що ніщо не може перемогти його на прямій лінії, тож тепер йому потрібно довести, що він також може швидко їхати у поворотах.