Поточний GT-R був запущений у 2007 році, але його дизайн ще старший. Пам'ятаєте концепт Skyline GT-R 2001 року? Суперкари цієї марки не дотримуються типового шести-семирічного життєвого циклу звичайних транспортних засобів. У 2024 році покоління R35 все ще не виходить на пенсію. Керівник Nissan припускає, що актуальна модель з V6 залишається в виробництві.
Старший віце-президент Nissan Франсуа Бейлі, в інтерв'ю австралійському журналу Drive, пообіцяв «не робити недоробку GT-R» і підкреслив відданість компанії виробництву спортивних автомобілів. За його словами, технологія EV поки не готова для такого високопродуктивного застосування. Твердотільні батареї, на які натякнув Бейлі, з'являться не раніше 2028 року. Минулорічна концепція Hyper Force із 1341 кінською силою натякнула на перспективи повністю електричного GT-R.
Окремо віце-президент Nissan Europe Метью Райт зазначив, що твердотільні батареї змінять правила гри, збільшуючи швидкість заряджання та щільність енергії. Це вирішить одну з головних проблем сучасних електромобілів - вагу. Легші батареї будуть суттєвою перевагою для потужного автомобіля, такого як GT-R.
Nissan розпочне випробування прототипу електромобіля з твердотільними батареями у 2026 році, а серійна модель з'явиться у 2028 році. Однак новий GT-R, ймовірно, не з'явиться раніше 2029 чи 2030 років, що означає, що поточний R35 може залишатися на ринку до 23 років. Однак, за японським виданням Mag-X, 2025 рік може стати останнім для поточного GT-R, оскільки Nissan оголосив про обмежене виробництво моделі 2025 року в Японії.
Минулого року продажі GT-R у США зросли на 584%, хоча було продано лише 390 автомобілів порівняно з 57 одиницями роком раніше.