У 2024 році українці витратили понад 125 мільярдів гривень на придбання нових автомобілів, що на 18% перевищує показники попереднього року. Згідно з даними Укравтопром, половина цієї суми припала на автомобілі лише п'яти провідних марок, серед яких дві преміальні бренди посіли ключові позиції.
Лідером за сумою витрат стала Toyota, на яку було витрачено 18,3 мільярда гривень. На другому місці опинився BMW із результатом у 16 мільярдів гривень, а трійку замкнув Mercedes-Benz, на який українці витратили 9,7 мільярда гривень.
Volkswagen, з показником у 9,2 мільярда гривень, зайняв четверте місце, а п'ятірку завершила Renault із сумою витрат у 6,4 мільярда гривень.
Серед інших брендів, які також увійшли до десятки найбільш популярних, відзначаються Audi, Skoda, Lexus, Land Rover та Porsche. Ці цифри підкреслюють стійкий інтерес українських споживачів як до преміальних, так і до масових брендів, незважаючи на складні економічні умови.