У пікапа Volkswagen може з'явитися «батарейний» аналог з іншим типом кузова. Один із топ-менеджерів німецької марки дав зрозуміти австралійському виданню Which Car, що в електричному всюдиході є сенс, якщо проект вдасться реалізувати малою кров'ю, без залучення великих інвестицій. Оскільки розробкою Amarok другого покоління завідував Ford, саме від американської сторони залежить, чи розширюватиметься сімейство рамних Volkswagen.
П'ять місяців тому боси Volkswagen заявили, що не зацікавлені у рамному позашляховику на шасі Amarok. Тепер німецька сторона роз'яснила свою позицію - виявилося, що паливний рамний усюдихід із кузовом типу універсал не був предметом дискусії з Ford. Однак Volkswagen може звернутися до «блакитного овалу» за акумуляторною версією позашляховика.
Прикладом успішного розвитку сімейства Volkswagen вважає паралельний випуск Ranger та Everest. Ці моделі базуються на одній платформі та уніфіковані на 80 відсотків, що дозволяє закрити два сегменти та заробляти більше за рахунок ефекту масштабу. Щось подібне хоче провернути і Volkswagen, лише аналогом Amarok німці бачать не паливний, а електричний позашляховик. Проблема в тому, що такого автомобіля немає навіть у концерну Ford.
Навіть якщо проект електропозашляховика на базі Amarok не буде реалізований, без «батарейних» всюдиходів Volkswagen не залишиться. У майбутньому для ринку США будуть розроблені електричні пікапи та позашляховики Scout. Прем'єра сімейства Scout відбудеться 2024 року, а виробництво запустять до 2026 року.