Зазначається, що три продажі з чотирьох на швидкозростаючому ринку електромобілів Південно-Східної Азії припадало саме на китайських автовиробників. Про це пише Reuters.
За даними Counterpoint, Таїланд - головний регіональний центр автомобілебудування - є рушійною силою переходу, його частка становить майже 79% усіх електромобілів, проданих у Південно-Східній Азії в першому кварталі.
Таїланд запропонував стимули для споживачів і субсидії автовиробникам, щоб вони виробляли більше електромобілів на місцевому рівні. Це привернуло хвилю інвестицій китайських автовиробників у місцеве виробництво, у тому числі Great Wall Motor і BYD.
До 2030 року Таїланд планує перевести на електромобілі близько 30% свого щорічного виробництва у 2,5 млн автомобілів.
Загалом китайські виробники електромобілів зобов'язалися інвестувати щонайменше $1,44 млрд у створення виробничих потужностей у Таїланді, де впродовж десятиліть в автомобільній промисловості домінували японські компанії.