За оцінками Benchmark Minerals, до 2030 року Китай вироблятиме вдвічі більше акумуляторів, ніж усі інші країни разом узяті.
Зазначається, що майже всі заводи використовують акумулятори місцевого виробництва. Китайські компанії за допомогою держпідтримки придбали частки в гірничодобувних компаніях на п'яти континентах, і незалежно від того, хто видобуває корисні копалини, майже всі вони постачаються до КНР для переробки на матеріали, придатні для виготовлення акумуляторів. Про це йдеться в матеріалі The New York Times.
Ця країна обробляє 95% марганцю, 73% кобальту, 70% графіту, 67% літію, 63% нікелю.
Повідомляється, що Піднебесна стала найбільшим виробником акумуляторів завдяки тому, що з'ясувала, як ефективно і з меншими витратами виготовляти компоненти для акумуляторів.
Хайнер Хеймес, професора Аахенського університету RWTH (Німеччина), каже, що Китай може будувати заводи з виробництва батарей майже вдвічі дешевше, ніж країни Північної Америки чи Європи.
Експерти кажуть, що для будь-якої іншої країни майже неможливо стати самостійною в ланцюгу постачання акумуляторів незалежно від того, чи має вона дешевшу робочу силу чи знаходить інших глобальних партнерів. Компанії в будь-якій точці світу прагнуть створити партнерські відносини з китайськими виробниками, щоб увійти в галузь або розширити її.
«Ніхто не зможе досягти успіху в галузі електромобілів без певного типу співпраці з Китаєм, прямо чи опосередковано», - підсумовує Скотт Кеннеді, старший радник C.S.I.S.