На дах нового Zeekr Mix скинули вантаж масою 2,2 тонни

Преміум-бренд Geely наочно продемонстрував міцність кузова однооб'ємника без центральної стійки. Щоб у покупців не було сумнівів у безпеці, Zeekr Mix випробували не за методиками краш-тестів: один із прототипів вдарили убік 1,7-тонним візком на швидкості 60 км/год, на інший екземпляр скинули 2,2-тонний контейнер із висоти чотирьох метрів.

Zeekr Mix з'явився в продажу цього тижня після піврічної паузи. Особливістю новинки є кузов без центральної стійки: завдяки такій конструкції ширина проєму вражає, а передні крісла можна повернути на кут до 270 градусів без шкоди функціоналу. Єдиним спірним моментом могла бути пасивна безпека, і Zeekr креативно показав, що боятися нічого.

Краш-тести провели таким чином, щоб показати найнегативніші сценарії. Удар між дверцят електромобіля вище порога візком зі швидкістю 60 км/год не передбачений інституціями з Європи, США чи Китаю, але завдяки спеціальній конструкції дверцят із додатковими поперечними підсилювачами манекени не зазнали небезпечних травм, а салон деформувався помірно.

Тест контейнером Zeekr Mix теж витримав успішно: вся справа в особливо міцних стійках кузова. Вони виготовлені з металу гарячого штампування, витримують тиск 2000 МПа, а жорсткість кузова на кручення становить 37 600 Нм/градус. Для порівняння показник BMW X5 - 31 700 Нм/градус. Zeekr стверджує, що Mix на третину міцніший за середньостатистичний мінівен.

Інновації не синонім високої ціни: Zeekr Mix виявився на третину дешевшим за мінівен 009, і навіть топ-версія коштує в межах 300 тисяч юанів (42 тисячі доларів). Прес-релізи для іноземних сайтів натякають, що експортні перспективи кроссвена визначені, відкритим лишається лише питання термінів. Ймовірно, за кордоном модель з'явиться у 2025 році.

Источник: Мотор
Фото: CarNewsChina
27.10.2024
#zeekr#краш-тести#китай