Щорічне автошоу тюнінгу та аксесуарів для кастомайзерів, яке нещодавно відбулося в Лас-Вегасі, подарувало світові багато цікавих новинок. Однією з них став електричний рестомод на базі культового масл-кара 60-х - Plymouth GTX 1967 року.
Plymouth GTX Electromod Concept створений фахівцями підрозділу Mopar, що входить до складу Stellantis і відповідає за тюнінг і доопрацювання продукції американських брендів концерну. На прикладі цього концепту майстри компанії продемонстрували потенційні можливості комплекту електричних компонентів Mopar e-Crate для конверсії машини з традиційним ДВЗ в електромобіль.
Концепт GTX Electromod пофарбований у глибокий синій відтінок Frostbite Blue. Команда дизайнерів Mopar розширила задні колісні арки, щоб надати машині більш агресивного вигляду. Нові бампери пофарбовані в колір кузова, а решітка радіатора, рамки вікон, дзеркала, задня панель, а також передній і задній спойлери пофарбовані в чорний матовий Satin Black.
Виготовлений на замовлення капот із вуглецевого волокна з двома функціональними повітрозабірниками прикрашений подвійними широкими смугами Satin Black, віддаючи данину поваги оригінальному Plymouth GTX. Чорна кришка паливного бака на лівому задньому крилі тепер виконує функцію кришки зарядного порту.
Концепт GTX Electromod отримав занижену триважільну підвіску, дискові гальма Wilwood на всіх колесах, 18-дюймові ковані магнієві диски BTG Vintage Bronze і шини Pirelli P-Zero PZ4.
Під капотом розташовується 400-вольтовий, 250-кіловатний електроприводний модуль (EDM), який кріпиться до рами за допомогою спеціально розроблених ізольованих кріплень двигуна. У верхній частині EDM знаходиться модуль подвійної зарядки (IDCM), що має індивідуальну кришку на честь нагнітача Hellcat. Потужність силової установки досягає 335 к.с., а крутний момент передається на задні колеса через редуктор. Запас ходу становить понад 400 км.
Чотири акумуляторні блоки містять загалом 384 літій-іонні акумуляторні елементи. Три блоки укладені у виготовлену на замовлення алюмінієву раму у вигляді картриджа, надійно закріплену в багажнику, яка легко знімається під час обслуговування або заміни. Четвертий блок акумуляторів встановлено під капотом для кращого розподілу ваги. Сумарна ємність «квартету» становить 73 кВт-год, а вага кожного з 4-х АКБ - 104 кг.
Перероблений інтер'єр Plymouth GTX Electromod вирізняється численними індивідуальними штрихами. На приладовій панелі, виконаній у стилістиці 60-х років, розташували аналоговий спідометр на 160 миль/год (257 км/год) і датчики рівня заряду акумулятора, температури охолоджувальної рідини АКБ і двигуна, а також амперметр.
Оригінальне триспицеве кругле рульове колесо замінили на сучасне спортивне зі шкіряним оздобленням у кольорі Vintage Bronze, вставками IndiGo Blue і яскраво-помаранчевим рядком. Накладка на клаксон прикрасили бронзовою емблемою Mopar, яка віддає данину поваги оригінальній плаваючій рульовій ступиці Plymouth.
Сині дверні панелі включають акценти Vintage Bronze і ручні склопідйомники, щоб зберегти класичний вигляд і відчуття. Накладки на педалі Mopar виконані з нержавіючої сталі. Нові передні відкидні крісла запозичили у Jeep Wrangler і допрацювали, щоб забезпечити кращу бічну підтримку. Усі сидіння обтягнуті високоякісною синьою шкірою IndiGo Blue із внутрішніми валиками із замші відтінку Gunmetal і декоративним рядком кольору міді. Доповнюють вигляд сині 3-точкові ремені безпеки спереду і поясні ремені для задніх пасажирів.