Mitsubishi йде з одного з найбільших світових ринків

Компанія Mitsubishi не змогла адаптуватися до китайського ринку та вирішила його покинути, повідомляє Nikkei Asia. Автомобілі японської марки випускалися в Китаї в рамках спільного підприємства з GAC, яке було засноване у 2012 році.

Штаб-квартира та єдиний завод спільного підприємства GAC Mitsubishi перебувають у місті Чанша (провінція Хунань), завод уже кілька місяців не працює - за одними даними, з березня, за іншими - з липня, персонал потихеньку скорочують. Пік діяльності СП припав на 2018 рік, тоді йому вдалося продати у Китаї понад 140 тисяч автомобілів Mitsubishi. Результат січня-серпня поточного року, за даними CAAM (Китайська асоціація автовиробників), сумний: продано лише 11 978 автомобілів, на 41,5% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Восени минулого року Mitsubishi запустила в Китаї гібридний Outlander PHEV нового покоління як останню надію врятувати становище, але він там майже нікого не зацікавив. Власних сучасних електромобілів у Mitsubishi поки немає, електричний кросовер Airtrek - це GAC Aion V з емблемою Mitsubishi.

Власні нові електромобілі у Mitsubishi скоро з'являться, ось тільки китайського споживача вони навряд чи зацікавлять - реальність така, що китайські бренди швидше та краще реагують на запити ринку та видавлюють з нього іноземні бренди.

Ключовими ринками для Mitsubishi зараз є Південно-Східна Азія (ASEAN), Океанія (до неї входять Австралія та Нова Зеландія), Африка, Близький Схід та Південна Америка – тут японська компанія намагатиметься зберегти та посилити свої позиції.

Источник: Колеса
28.09.2023
#mitsubishi#китай