В Японії оновлену модель почали пропонувати 30 жовтня, і за добу дилери зібрали 3,4 тисячі попередніх замовлень, хоча план на місяць становив лише 1000 машин. При цьому апгрейд моделі виявився незначним: зовнішність Mitsubishi Outlander практично не змінилася, в салоні додався 12,3-дюймовий тачскрін, а головні поліпшення стосуються електросистеми і тягової батареї.
Mitsubishi Outlander PHEV зразка 2025 року дебютував на початку жовтня. «Обновки» показали на прикладі європейської версії, але японська модернізована за тим самим сценарієм. На десять відсотків зросла ємність тягової батареї, запас ходу на електротязі збільшився на 26% до 106 кілометрів, покращено економічність і швидкість зарядки.
Плагін-гібрид, як і раніше, базується на 2,4-літровому бензиновому «атмосфернику» і двох електродвигунах, пікова віддача системи - 302 кінські сили. Кросовер може пересуватися і в послідовному, і в паралельному режимі, загальний запас ходу - 844 кілометри за європейським циклом WLTP. Серед інших поліпшень - просунута аудіосистема Yamaha з дюжиною динаміків і парою підсилювачів.
Подальший розвиток лінійки Mitsubishi в Японії не афішується, але найімовірніше на внутрішньому ринку спробують запропонувати електрокари, розроблені спільно з Honda і Nissan. Європейська гамма скоро поповниться перелицьованими моделями Renault.