Японський автовиробник презентував проєкт Momentum 2030, згідно з якого, Mitsubishi має подолати кризу й низьку популярність бренду серед покупців в США та Канаді. Для цього компанія виокремила 4 основних пункти подальшого розвитку.
Першим пунктом стала електрифікація модельного ряду бренду. Mitsubishi оголосила, що незабаром дебютує «оновлена та розширена лінійка продуктів, яка зміцнить Mitsubishi Motors у Північній Америці». Для її запровадження, японський автовиробник зніме деякі моделі з конвеєра.
Іншими двома напрямками розвитку стали модернізація моделі модель роздрібних продажів й розширення мережі дилерських центрів Mitsubishi в Північній Америці для зростання продажів.
Генеральний директор Mitsubishi Motors у Північній Америці Марк Чаффін визнав, що актуальна лінійка Mitsubishi потребує кардинального оновлення, аби залишатись конкурентоспроможною з лідерськими Honda та Toyota.
«Momentum 2030 створить основу для представлення нових силових агрегатів і транспортних засобів, відкриття нових дилерських центрів і розробки нових технологій, щоб зробити покупку та володіння Mitsubishi простішим та приємнішим», - сказав Чаффін.